Gå til innhold

Blogg: Spilltradisjoner i julen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vel egentlig ikke noen faste spilltradisjoner, men om anledningen byr seg sier jeg ikke nei til noen heftige deathmatcher i Unreal Tournament III. ;) Jeg feirer dog jula på landet i år, sammen med min forlovedes foreldre, så det blir ikke så mye spilling her annet enn litt Worms World Party nå og da (et av de få spilla som funker på denne laptopen).

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke kallle det en tradisjon, men jeg ender alltid opp med å spille et Final Fantasyspill. I år ble det XII, som blir bedre for hver gjennomspilling. Planen min var å spille Super Mario Galaxy og Orange Box, men det har ikke skjedd enda. Det har blitt litt reising i jula og av den grunn har jeg spilt en del Final Fantasy Revenant Wings. Men nå er batteriet på DS'en tomt så jeg sitter hos onkel og tante i Horten og skriver på dette forumet istedet for å spille. ;)

Lenke til kommentar

Space Quest 3 var det første spillet jeg noensinne fikk på pc i 1989, fikk det til jul. Min bror fikk 688 Attack Sub. Space Quest ble jeg hektet på, er min favoritt av gamle Sierra sine spill, kun slått av Quest for Glory-serien. Denne julen er det nok ikke gamle spill som får gjennomgå, men nye. Da spesielt Mario til Wii'en, farlig vanedannende. :)

Lenke til kommentar

Whee! Jeg fant plata. Tekno 6/1997 om noen skulle lure. Når jeg så på den så kom jeg på at det ikke er fordi jeg ikke har funnet plata at spillet ikke har vært instalert de siste årene, men på grunn av platas tilstand. Godt rippa opp for å si det mildt. Men jeg fikk nå pussa den, og dvd-rom'en klarte faktisk å lese CD-en helt fint. :o:)

 

EDIT: Ta kontakt på PM om noen vil ha spillet.

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar
hmm, synes å huske at spillet var sinnsykt optimalisert via assembler så hvordan er det å få i gang på en moderne pc?

Jeg må bruke DOSbox, og da går det greit. "Videone" blir ikke spilt av skikkelig. Lyden hakker litt av og til, og jeg syntes det er noe rart med reaksjonen på tastene (i forhold til bevegelse) men det kan være at spillet bare er slik også. Alt i alt så kjører spillet egentlig nokså bra i DOSbox.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...