Gå til innhold

Nye extended trailers for FFXIII og Versus.


Kultom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper de går tilbake til tur basert kampmodus som i FFX.

Heh, dont get you hopes up..

 

Jeg mener nå å ha lest, uten å kunne vise til kilde, at både XIII og versus XIII skal viderbygge ADB som kom med XII. Og jeg må si at det faktisk er en forbedring. Random encounters fungere frem til IX. På X var det irriterende nå og da. Personlig synes jeg Gambit systemet i XII var akkurat det som trengtes for å gjøre battle og grinding morro igjen :)

Lenke til kommentar
Håper de går tilbake til tur basert kampmodus som i FFX.

Heh, dont get you hopes up..

 

Jeg mener nå å ha lest, uten å kunne vise til kilde, at både XIII og versus XIII skal viderbygge ADB som kom med XII. Og jeg må si at det faktisk er en forbedring. Random encounters fungere frem til IX. På X var det irriterende nå og da. Personlig synes jeg Gambit systemet i XII var akkurat det som trengtes for å gjøre battle og grinding morro igjen :)

 

 

Greit nok det, men syns det har mistet litt av magien ved RPG med at det går på trekk å du kan planlegge å legge en strategi for hvordan du skal bekjempe en fiende.

Lenke til kommentar
Håper de går tilbake til tur basert kampmodus som i FFX.

Heh, dont get you hopes up..

 

Jeg mener nå å ha lest, uten å kunne vise til kilde, at både XIII og versus XIII skal viderbygge ADB som kom med XII. Og jeg må si at det faktisk er en forbedring. Random encounters fungere frem til IX. På X var det irriterende nå og da. Personlig synes jeg Gambit systemet i XII var akkurat det som trengtes for å gjøre battle og grinding morro igjen :)

 

 

Greit nok det, men syns det har mistet litt av magien ved RPG med at det går på trekk å du kan planlegge å legge en strategi for hvordan du skal bekjempe en fiende.

Selvfølgelig vil det ikke gjøre alle til lags.. Og jeg går utifra at du er en av de som synes ting var bedre med vanlig ATB :) jeg synes det nye funker ypperlig.

 

Men du må jo fremdeles planlegge hvordan du skal ta ned en fiende? Det er jo fremdeles en "tids-straff", den kommer bare etter at kommandoen er gitt, og ikke før...

 

Og ikke kjør alle RPG's inn i samme bås, den finnes mengder av RPGs som ikke bruker Tur-basert i det hele tatt. Jmf Oblivion..

 

Edit: Og ja det ser ut som gameplay midt inni der, men jeg tror det ikke før vi får se noe skikkelig, og ikke noe som uten å se at det er kuttet plutselig er inne i en CG film. Dessuten virka kameravinkelen litt for voldsom til at det var rent gameplay..

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...