Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Hva hadde dere gjort med 291 mill?

Hvordan det, har du vunnet det?

 

Hadde nok gitt vekk noe til familie og et par kjente. Hadde kjøpt drømmebolig, den ideelle bilen og litt annet småtteri data/tv osv . Et cruise verden rundt kanskje. Et rundtur i america et par mndr, alltid hatt lyst til. Men hadde nok plassert ganske mye og.

 

Ja. Vurderer å gi bort litt her på forumet.

 

Trenger nok mer bevis enn det. :D

 

 

En slik premie ville garantert blitt omtalt i én eller flere aviser. Google har ikke hørt om det.

Lenke til kommentar

er jo ingenting man kan gjøre med kontonummer

 

Greit nok det, at det ikke kan gjørs noe med sånn sett.direkte. Men i ytterste konsekvens kan det vel relateres til identiter og i verste fall kunne misbrukes ifm ID tyveri e.l.

Iallefall kan det gjenkjennes hvis samme person ved et tilfelle oppgir det i en annen sammenheng. Handel eller noe. Det var det jeg mente med at jeg ikke ville vært komfertabel med å oppgi det uansett.

For orden skyld: Sendte ikke over mitt :roll:

Lenke til kommentar

Jeg hadde en merkelig drøm i natt. Jeg var på jobb for NSB på Oslo S. Så gikk jeg til Clas Ohlson fordi jeg hadde søkt på en annen jobb der. "Intervjuet" foregikk i en svømmehall og jeg og alle andre som hadde søkt på den jobben var der. Det første som skjedde var at vi ble delt inn i to lag. Så måtte hvert lag holde seg fast i en tømmerstokk hver uti vannet, så det liknet på noe som kunne vært gjort i Robinsonekspedisjonen eller Wipeout, bortsett fra at dette skjedde var i en svømmehall. Så snurret begge tømmerstokkene rundt og rundt til alle hadde mistet taket og falt uti vannet.

Lenke til kommentar

Hahaha, er jo ingenting man kan gjøre med kontonummer :p Blir jo gitt bort hele tiden. Trodde det var åpenbart at det var en spøk fra starten, ingen som har vunnet så mye.

Nei, det var det jeg også tenkte. De reklamerer hele tiden med enorme summer en kan vinne, men det blir jo delt på flere vinnere.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...