Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Akkurat hoppe fra 40/10 til 50/15. I praksis er det ingen forskjell, men jeg betaler jo det samme.

 

 

 

Jeg er i grunn fornøyd med 10, og forventer ikke noe skikkelig hopp i speed, da. Jeg ringte inn flere ganger til Telenor kundeservice mens jeg hadde problemer med nettet, og fikk tilbud om oppgradering fra 10 til 20 for samme m.prisen jeg betaler allerede, og det er jo en grei deal.

 

Jeg er fornøyd bare med å ha nett igjen i utgangspunktet :p

Lenke til kommentar

 

Har tenkt meg lenge en ekte Omega klokke. Det er så dyre som dette altså, javel da spørs det.

Jeg har en LG G Watch R .. Uendelig mer praktisk enn Omega greiene til 10x prisen.

Kan styre plex, twitch, laste ned musikk på den for offline høring, ta telefonsamtaler, snakke til den, se meldinger og mail osv osv og den ser stylish ut.

 

 

Er ikke så nøye sånn, det er bare at jeg liker navnet og har lyst å identifisere meg som en med Omega klokke. Har en falsk en, men den virker dårlig. Sånne ekstragreier som det bryr jeg ikke om.

 

God morgen :)

Lenke til kommentar

Hvorfor noen har behov for klokker til titusener av kroner, kommer jeg aldri til å forstå. Men, vi er alle forskjellige og takk og lov for det.

 

Nei virker sikkert rart. Men det er kick på selve navnet ( av grunner jeg faktisk ikke vil gå inn på) og ikke det at de er dyre. Håpet jo de var mye billigere( lenge siden jeg så på de, men har litt bedre råd nå enn litt før) . Så det.. Andre dyre klokker , Rolex eller hva de alt heter intresser meg ikke i det hele tatt.

Kankje jeg gjør meg skyldig i et visst selvbedrag oppi det der? :hmm: Jaja. Er iallefall ikke livsviktig, skal nok klare meg greit uten også :)

 

Lenke til kommentar

Hvis du syns det er verdt det, så kjøper du det. Finnes mer dustete ting å bruke penger på. Den varer sikkert livet ut, og har i tillegg en fin gjensalgsverdi.

E9 ass.

 

Delvis: Du kan jo kjøpe brukt. På et godt bruktkjøp får du nesten ikke verditap, annet enn slitasje.

 

Sikler litt etter ny klokke selv, men blir i så fall noe til maks ett par-tre tusen :)

Lenke til kommentar

Min mening rundt luksusgjenstander er at om DU synes det er verdt det, så er det verdt det. En vare er verdt så mye som folk betaler for den. Hadde den ikke solgt til den prisen, så hadde produsenten senket den.

 

Blir som kompisen min som syntes jeg var dust som brukte 1700 NOK på å skaffe meg alle kortene i Hearthstone. Vell, JEG synes det var verdt det. Har spilt det spillet ekstremt mye, og har fått masse glede ut av det kjøpet. Samme kompis har HiFi til rundt 100K, så han burde skjønne poenget med penger og hobby.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

 

jeg vet ikke med deg, men man skal ha en temmelig avslappet livstil for ikke å ripe opp klokka etterhvert. og det er kjipt med en dyr klokke

Ripebeskyttet glass da.

Skal vel litt til å lage riper da vil jeg tro.

Min teori er at det kommer riper uansett, og man har jo ikke bare glasset, også metallet rundt som vell så mye burde se fint ut.

Lenke til kommentar

Min mening rundt luksusgjenstander er at om DU synes det er verdt det, så er det verdt det. En vare er verdt så mye som folk betaler for den. Hadde den ikke solgt til den prisen, så hadde produsenten senket den.

 

Blir som kompisen min som syntes jeg var dust som brukte 1700 NOK på å skaffe meg alle kortene i Hearthstone. Vell, JEG synes det var verdt det. Har spilt det spillet ekstremt mye, og har fått masse glede ut av det kjøpet. Samme kompis har HiFi til rundt 100K, så han burde skjønne poenget med penger og hobby.

 

1700 kroner??? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Hoi, det var friskt. Jeg var for grådig til å kjøpe BF4 på fullpris og jeg kjøper ikke spill til full pris lenger. Det blir jo billige etter forholdsvis kort tid. Jeg tror jeg skal ta meg en tur på et fjell og se på storm i stedet.

Lenke til kommentar

Min mening rundt luksusgjenstander er at om DU synes det er verdt det, så er det verdt det. En vare er verdt så mye som folk betaler for den. Hadde den ikke solgt til den prisen, så hadde produsenten senket den.

 

Blir som kompisen min som syntes jeg var dust som brukte 1700 NOK på å skaffe meg alle kortene i Hearthstone. Vell, JEG synes det var verdt det.

Akkurat det er ikke helt sant. Enkelte ting har en tvunget verdi, fordi de blir holdt tilbake av ett selskap. Dermed skyter verdien i været fordi det er sjeldent.

 

Men ellers er jeg helt enig. Folk må bare bruke penger på de har lyst til, så lenge de får glede ut av det. Jeg har brukt flere tusen på puslespill opp gjennom årene, men jeg får glede ut av det, så da er det verdt det for meg. Det at jeg ikke forstår hvorfor enkelte vil bruke ditt på datt, betyr ikke at jeg har noe imot det eller synes det er idiotisk.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...