Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Her om dagen hadde min stefar bursdag. Jeg fant en fin ullgenser jeg ville kjøpe til ham. Så husket jeg at han, ifølge min mor, "ikke tåler ull". Men så kom jeg på at moren hans strikker ullsokker som han går med støtt og stadig. Så jeg bestemte meg for å spør min mor om hvorfor, og dette er samtalen som fulgte:

 

"Hvis han ikke tåler ull, hvordan kan han da gå med ullsokker?"

"Han tåler sånn ull, men ikke sånn ull som man klør av."

"...aha. Jeg trodde han var allergisk mot ull, jeg."

"Han er jo det, men bare sånn som man klør av. Du vet, sånn som stikker. Du kjenner på stoffet om det er sånn du klør av eller ikke. Han tåler jo bomull, for eksempel."

"...bomull er ikke ull."

"Det er jo en slags ull, da."

"..."

 

Dama blir 59 nå på søndag og vet ikke hva bomull er...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:D

Med andre ord, han liker ikke ullgensere fordi det klør, ikke fordi han reagerer på ull..

 

Noen som vet hvordan elevkvelder funker på folkehøgskole?

 

Øøøh. Det må da variere noe voldsomt fra skole til skole. Vi hadde et opplegg på min skole, mens andre jeg har snakket med hadde helt andre opplegg.

Det spørsmålet der blir omtrent som å spørre: "Hvor mange bananer er det i Sør-Amerika?"

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager får jeg ikke logga meg på forumet på mobilen min med AKKURAT samme brukernavn og passord som jeg bruker på å logge på med på datan? Og ja, har testa flere ganger at det er riktig.

 

Forresten fått meg ny mobil, weee. På tide, greit å ha en der hjemtasten faktisk fungerer, og som ikke henger seg opp hvert tiende minutt.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager får jeg ikke logga meg på forumet på mobilen min med AKKURAT samme brukernavn og passord som jeg bruker på å logge på med på datan? Og ja, har testa flere ganger at det er riktig.

 

Forresten fått meg ny mobil, weee. På tide, greit å ha en der hjemtasten faktisk fungerer, og som ikke henger seg opp hvert tiende minutt.

Logger du inn med e-post som brukernavn?
Lenke til kommentar

Har tenkt meg lenge en ekte Omega klokke. Det er så dyre som dette altså, javel da spørs det.

Jeg har en LG G Watch R .. Uendelig mer praktisk enn Omega greiene til 10x prisen.

Kan styre plex, twitch, laste ned musikk på den for offline høring, ta telefonsamtaler, snakke til den, se meldinger og mail osv osv og den ser stylish ut.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...