Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg hadde endra så mye. Kjøpt en større leilighet, men ikke noe villa, det har jeg ikke peiling på å vedlikeholde selv uansett.

 

Snakket endel med en "riking" som hadde arvet et gammelt gigahus i Drammen av familien, han sa at uansett hvor mye han tjener bruker han "alt for mye" på å holde det huset vedlike.

 

Brukt endel på å hjelpe familie og venner ut av pengekniper, kanskje.

Hadde definitivt ikke sluttet i jobben min. Da hadde jeg kjedet meg ihjel på et halvt år. Jeg liker ikke å farte rundt å feste så mye.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hadde startet min egen bodkjede, helt røde boder I stål med et stort skilt med åpningstider på, ikke noe annet. Foran skulle det vært en liten luke som bare kan åpnes fra innsiden. Og en dør bak med lås som ikke kan åpnes uten at en varebil er rygget inntil.

 

Bodene skulle bare vært åpen en time I uka. Og de som jobber der må komme med varebil som dockes til døra. Sånn at de går fra førersetet rett inn I boden.

 

Bodene skulle ikke solgt noenting. Og det eneste spørsmålet de ansatte kan åpne luka for å svare på er hva selgere dere her?" og svaret måtte ha vært, uten unntak: "det skal du bare drite i".

 

Bodene skulle ha vært landsdekkende

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det å stå opp klokken 7 om morgenen føles mer som å stå opp klokken 4-5 når man er vant til å våkne 7:40. Utrolig tungt å komme seg ut av senga, inn i klærne, finne en gave, skrive kort (med snirklete skjønnskrift som jeg ikke har skrevet siden jeg gikk ut av ungdomsskolen for 13 år siden), og så se våken og klar ut noen timer før jeg er klar, og flere timer før jeg er våken. Huzzah!

Lenke til kommentar

Privat kokk. Og lage middag er uhyre kjedelig, gah.

Det har jeg allerede. :)

 

Hva hadde dere gjort med 291 mill?

Sluttet i jobben og kjøpt meg et hus her i Manila. Levd livets glade dager som pensjonist.

 

Ellers hadde jeg brukt mye på reiser. Prøvd å få sett de fleste land i verden. Kanskje ved hjelp av en seilbåt.

 

Edit: og finansiert Nstins forretningsidé, selvsagt.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva hadde dere gjort med 291 mill?

Kjøpt et større hus med plass til mediarom, eget hobbyrom til både meg og dama, walk in closet osv. Og leid vaskehjelp. Kjøpt en litt nyere bil. Enten byttet jobb eller litt mindre der jeg er nå eller slutta i jobben for å skape noe eget. Reist mer. Satt av penger til pensjon, familie og fremtidige barn.

Lenke til kommentar

 

Hva hadde dere gjort med 291 mill?

Hvordan det, har du vunnet det?

 

Hadde nok gitt vekk noe til familie og et par kjente. Hadde kjøpt drømmebolig, den ideelle bilen og litt annet småtteri data/tv osv . Et cruise verden rundt kanskje. Et rundtur i america et par mndr, alltid hatt lyst til. Men hadde nok plassert ganske mye og.

 

Ja. Vurderer å gi bort litt her på forumet.

Lenke til kommentar

 

 

Hva hadde dere gjort med 291 mill?

Hvordan det, har du vunnet det?

 

Hadde nok gitt vekk noe til familie og et par kjente. Hadde kjøpt drømmebolig, den ideelle bilen og litt annet småtteri data/tv osv . Et cruise verden rundt kanskje. Et rundtur i america et par mndr, alltid hatt lyst til. Men hadde nok plassert ganske mye og.

 

Ja. Vurderer å gi bort litt her på forumet.

 

 

Da vil jeg gratulere så mye. Jøye meg det er en saftig premie :)

Lenke til kommentar

 

 

Hva hadde dere gjort med 291 mill?

Hvordan det, har du vunnet det?

 

Hadde nok gitt vekk noe til familie og et par kjente. Hadde kjøpt drømmebolig, den ideelle bilen og litt annet småtteri data/tv osv . Et cruise verden rundt kanskje. Et rundtur i america et par mndr, alltid hatt lyst til. Men hadde nok plassert ganske mye og.

 

Ja. Vurderer å gi bort litt her på forumet.

 

Trenger nok mer bevis enn det. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...