Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg tenker eg kan spør her siden treng ikkje ny tråd får det her...Vist ett brev blir sendt 20.30 om kvelden, er det da sjangs får att det kommer neste dag, eller henter posten det då neste dag og eg får om 2dager?..

 

Eg forventer om 2dager, men bare kjekt og vete siden eg sku eigentlig ha det imåro men var problem med sendingen...:p

Lenke til kommentar

 

Kan man ha mer enn en facebook da? Feks hvis du liker noe på youtube spør de om du vil dele på facebook. Hvordan det da

automatisk kommer til din vet jeg ikke, men hvis du har flere?

Man kan bare logge inn på en om gangen.

 

Men man kan være pålogget med flere samtidig så lenge man bruker forskjellige browsere. Så jeg har standardkonto i Firefox, Vær-Sjur-sida oppe i Chrome, og en rælkonto i IE når jeg er på jobb.

 

Hjemme kjører jeg standard i FF, ræl i Chrome, ræl i Rockmelt, og ræl i IE. Gjorde i alle fall det da jeg var hekta på FB-spill.

Lenke til kommentar

Eg tenker eg kan spør her siden treng ikkje ny tråd får det her...Vist ett brev blir sendt 20.30 om kvelden, er det da sjangs får att det kommer neste dag, eller henter posten det då neste dag og eg får om 2dager?..

 

Eg forventer om 2dager, men bare kjekt og vete siden eg sku eigentlig ha det imåro men var problem med sendingen... :p

 

2 dager, posten blir ikke hentet så sent på kvelden. Blir somregel bare sendt ut 2 ganger dagen til distribusjon, morgen og ettermiddag.

Kommer det med morgen er du nesten garantert at det kommer frem neste dag, ettermiddag kan det være litt enten eller.

Det er min erfaring ihvertfall.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...