Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg angrer på småting jeg gjorde for tjue - tjueto år siden, titt og ofte. Popper stadig vekk opp i hodet mitt også, forsvinner aldri. :|

Samme her. Noen ganger kan jeg komme på ting jeg sa eller gjorde på ungdomskolen og bare tenke "Neeeeei! Jævla idiot, Lars! Hva tror du de trodde om deg da?"

Endret av L4r5
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du er ikke alene om det.

 

Har hatt det sånn i mange år nå.

Har prøvd å ignorere det, men funker dårlig.

 

 

 

Samme her. Noen ganger kan jeg komme på ting jeg sa eller gjorde på ungdomskolen og bare tenke "Neeeeei! Jævla idiot, Lars! Hva tror du de trodde om deg da?"

 

 

 

Ligger dere også våkne halve natten og angrer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg angrer på småting jeg gjorde for tjue - tjueto år siden, titt og ofte. Popper stadig vekk opp i hodet mitt også, forsvinner aldri. :|

Samme her. Noen ganger kan jeg komme på ting jeg sa eller gjorde på ungdomskolen og bare tenke "Neeeeei! Jævla idiot, Lars! Hva tror du de trodde om deg da?"

 

Ting jeg gjorde i barnehagen plager meg fortsatt...
Lenke til kommentar

Svært så sensitive dere er, da. Livet går videre, og folk vokser opp.

Joda, men det er visse ting - helt tåpelige - som plager meg den dag i dag. Som at jeg takket nei til å sitte på med pappa til skolen en gang på barneskolen og derfor endte opp med å komme for sent, eller at jeg gav ham en halv bounty da jeg var fem år. Eller da jeg prøvde å selge min daværende to år gamle søster til nabogutten på fem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Venta 3 timer på politistasjonen for å få laget nytt pass. Men var like greit, fikk en times søvn i natt så sovna i bilen til det ble min tur

 

Jeg våknet klokka 12 i dag, rett før jeg fikk en e-post der det står at jeg skal jobbe i Mysen fra 0430 i natt. Jeg hadde egentlig fri i morgen, men nå måtte jeg stått opp klokka 3 for å rekke jobb, så det er egentlig ingen vits i å legge seg før jeg er ferdig på jobb. I tillegg fikk jeg en ekstra vakt på fredag, slik at arbeidstida blir 1230 - 0130. Deretter starter jeg 1230 på lørdag. Og jeg mistet fridagen på søndag. Nå har jeg igjen én fridag 10. juli før jeg skal jobbe 7 dager på rad igjen, men det er en risiko for at også den fridagen forsvinner. I utgangspunktet har jeg uansett 15 vakter de neste 15 dagene.

Lenke til kommentar

 

Venta 3 timer på politistasjonen for å få laget nytt pass. Men var like greit, fikk en times søvn i natt så sovna i bilen til det ble min tur

 

Jeg våknet klokka 12 i dag, rett før jeg fikk en e-post der det står at jeg skal jobbe i Mysen fra 0430 i natt. Jeg hadde egentlig fri i morgen, men nå måtte jeg stått opp klokka 3 for å rekke jobb, så det er egentlig ingen vits i å legge seg før jeg er ferdig på jobb. I tillegg fikk jeg en ekstra vakt på fredag, slik at arbeidstida blir 1230 - 0130. Deretter starter jeg 1230 på lørdag. Og jeg mistet fridagen på søndag. Nå har jeg igjen én fridag 10. juli før jeg skal jobbe 7 dager på rad igjen, men det er en risiko for at også den fridagen forsvinner. I utgangspunktet har jeg uansett 15 vakter de neste 15 dagene.

 

 

Sånne skrekkhistorier som det der gjør meg relativt glad for at jeg ikke tok en jobb med ville arbeidstimer. Takker!

Lenke til kommentar

Tjener greit med cash da, men ikke noe jeg ville gjort over lengre tid.

Jobber akkurat nå i bar, og uansett om timesbetalingen ikke er veldig høy i forhold til arbeidstiden og det er en krevende jobb med mye stress og langt over gjennomsnittet mange irriterte/sure/ufine mennesker så er det fortsatt ikke en dum jobb, når det føst smeller så går tiden ihvertfall fort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heldigvis er lønna og overtidsbetalingen tilsvarende vill og litt til. For hver time jeg jobber, legger jeg en ekstra stein i mitt framtidige hus eller leilighet. Jeg har ikke finregnet på hvor mye jeg tjener, men jeg havner på over 4000 kroner på de verste dagene. Så drømmen kommer stadig nærmere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...