Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Yay! Jeg har nett igjen!

Hva skjedde ?

 

Som gjorde at det forsvant eller at det kom tilbake?

Det forsvant som følge av lyn i går. Hvordan det kom tilbake veit jeg ikke. Det må du spørre huseieren min om eller noe. Bare våkna opp sånn for en halvannen time siden og da fungerte det igjen.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Du vet du har funnet den rette når du plutselig gir blaffen i lista. ;)
Hehe. Vel, jeg har en i kikkerten som ikke passer inn i mye av listen. Dessverre så har han bestemt seg for at han ikke vil begi seg ut på tobarnsmor-greien så da får jeg nesten bare innfinne meg med å finne enn FF.
Når har jeg sagt dette?

I fylla i går, da du pulte den jævla eksen din!!!

Lenke til kommentar

Imponerende liste, darkness|. Jeg kan oppfylle de fleste tingene, men jeg er ikke flink til å snekre, jeg trener ikke og er ikke interessert i å holde meg i form. Ikke er jeg spesielt utadvent heller, og jeg ser ikke på foreldrene mine som normale. Ellers stemmer jeg godt overens med lista di. Sånn minus høyden that is. :p

Lenke til kommentar

Er aldersgrensen på filmene opprettholdene (Bergen Kino)?

Hvis en film er 18 års grense på, og en har kjøpt billett hvor en er 17, vil de kreve leg når de skjekker billettene eller hvordan fungerer det?

(Jeg er 19, andre er 17)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Er aldersgrensen på filmene opprettholdene (Bergen Kino)?

Hvis en film er 18 års grense på, og en har kjøpt billett hvor en er 17, vil de kreve leg når de skjekker billettene eller hvordan fungerer det?

(Jeg er 19, andre er 17)

Tror ikke de pleier å sjekke leg konsekvent, men husker at jeg ble nektet inngang til en film der for mange herrens år siden. Fikk kjøpt billett men ikke sluppet inn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...