Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

4 dager til så har jeg 3 uker ferie

Jeg også. Dessverre så har hjernen min allerede tatt ferie 4 dager for tidlig.

 

 

4 dager 14-22 skift faktisk..litt kjekt å slippe å stå opp kl 05 hver morgen før ferien hvertfall..men kjipern å miste hele ettermiddagen.

Lenke til kommentar

Haha, i Tokyo er det en kjede som selger brukt sprit. De har tatt bruktspill-trenden et steg videre.

 

http://kotaku.com/in-tokyo-theres-a-second-hand-shop-for-booze-1597898172

 

Det er jo egentlig genialt.

Kan tenke meg at det dukker opp en del bra sprit som ikke finnes på markedet lengre. Synd det ikke er mulig i Norge.

 

 

Men får pelle meg av gårde, håper at en kamerat fortsatt er på jobb, må få tak i et par kasser med tomme glassflasker så jeg er klar til å tappe ølen om noen dager.

 

Laget etikett i sta:

post-116057-0-06342600-1404147661_thumb.gif

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Ble en gang (for ca et år siden) sinna på en café. Fordi da jeg skulle betale, stakk hun ene serveingsdama av med maten min.

Hun kom tilbake en annen vei, men svarte ikke når jeg spurte hva hun tøvet med. Da tok jeg jakka og gikk uten å betale. Men jeg angrer på dette og vet ikke helt hva jeg skal gjøre :( Har lyst gå bort og be om unnskyldning men det er vel sent nå.

Lenke til kommentar

Ble en gang (for ca et år siden) sinna på en café. Fordi da jeg skulle betale gikk hun ene serveingsdama av med maten min.

 

Hun kom tilbake en annen vei, men svarte ikke når jeg spurte hva hun tøvet med. Da tok jeg jakka og gikk uten å betale. Men jeg angrer på dette og vet ikke helt hva jeg skal gjøre :( Har lyst gå bort og be om unnskyldning men det er vel sent nå.

Det er positivt at du har klart å innse dette i ettertid. Gjort er gjort og man kan bare lærer av sine feil, sant? ;) kan hende dama har glemt hele hendelsen, men hvis det plager deg såpass så vil ikke en unnskyldning skade.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...