Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Var det bare det altså, javel da så.

Det, sammens med at hun bedriver populasjonskontroll på visse dyrearter.

 

Det er ikke at hun betaler med pappas lommebok for å reise rundt og skyte dyr for moro skyld, men at hun faktisk jobber med dette for å holde balansen i naturen i orden.

Jeg mistenkte at noe fakta var utelatt. Generelt greit å være skeptisk til nyheter som er så ekstremt vinklet.

Lenke til kommentar

Uansette så er de bildene og poseringene upassende oppi der, så det får ta mye av skylda syns jeg.

Om det er noen som burde ta skylda, er det alle som er idioter nok til å ikke undersøke hva det er de angriper. Det er så jævlig idiotisk å angripe ting uten å vite hva man snakker om.
Lenke til kommentar

Follow-up til den rimeleg interessante problemstillinga eg var overfor nokre sider bak:

Nei, det får bli arkivar av meg. Ser så sabla vrient ut med arbeid for bibliotekarar. Det er med mindre snittet plutseleg skulle gå i taket, for då kjem eg jo ikkje inn, og då blir eg bibliotekar likevel. Og så får ein håpe gjengen på 16 ikkje består av eit skikkeleg stjernegalleri av folk som ikkje passar saman. Då må eg finne meg Oslo-vener ein annan stad. Ja, nei, blir spanande å sjå.

Lenke til kommentar

Så utrolig tilfredsstillende det er å lete igjennom junk for å finne ting som man kan bruke til andre formål.

Trengte en rist eller en plastplate etc. for å ha på toppen av en ølkasse.

Dro på elreturen, fant en gammel liten stekeovn og fant en rustfri rist (noe som var mye bedre enn plast uansett) to kutt med baufil og den passer perfekt.

Meget fornøyd.

 

Skulle noen ganger ønske jeg hadde tilgang til en skraphaug eller resirkuleringssenter. Utrolig mye kult som blir kastet som ikke er greit å få tak i ellers.

Bla. skulle jeg hatt tak i litt rutfrie rør, har ikke så mye å si hva størrelsen er, alt fra 2-4 cm går fint og helt ok med noen stykker på 30-100cm, men skal jeg kjøpe er det dritdyrt og du får det bare i lenger på 6m

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...