Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck NAV.

"Tjenesten er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Prøv igjen senere."

Synes snart dette er regelen fremfor unntaket.

 

Enig. Nå må de begynne å få orden på sysakene sine, snart. Jeg vil sende inn meldekortet mitt!

Har noen her smakt villsvinskank?

 

Jeg har smakt villsvin (smakte godt), men kan ikke si om det var en skank jeg smakte eller hva det var.

Lenke til kommentar

Ser ut til at hvis man er pen jente og har ei venninne så kan man fint leve av et liveshow i uka.

Blir nesten mer missunnelig enn horny med tanke på hvor mye penger disse jentene klarer å dra inn.

Tror det er sånn ca. 2k de har fått inn nå på 15 min.

finnes sider menn kan gjøre det samme på, men de tjener sikkert ikke så mye på det

Lenke til kommentar

Kjøpte en sjokoladeplate istad. Slik så den ut:

 

 

241tpxk.jpg

 

 

Feilproduksjon altså, jeg har blitt snytt for kalorier. Hvor mange gratis sjokoladeplater tror dere jeg får av freia når jeg påpeker denne feilen?

Da jeg og Anfall klaga på en Kvikk Lunsj uten kjeks fikk vi en eske med 4-5 forskjellige sjokolader og noen dessert-greier. Husker ikke alt som var oppi der, men det var ganske mye.
Lenke til kommentar

 

Ser ut til at hvis man er pen jente og har ei venninne så kan man fint leve av et liveshow i uka.

Blir nesten mer missunnelig enn horny med tanke på hvor mye penger disse jentene klarer å dra inn.

Tror det er sånn ca. 2k de har fått inn nå på 15 min.

finnes sider menn kan gjøre det samme på, men de tjener sikkert ikke så mye på det

 

Nok til å ha råd til å spise god mat hver dag i løpet av et skoleår.

Lenke til kommentar

Straks ferdig med Its Always Sunny In Philadelphia, trenger nye serier. Noen anbefalinger?

Kommer litt ann på hva du er etter, men mine favs: Six Feet Under, The Wire, Sopranos, Twin Peaks, Oz.

 

Lettbeint underholdning: Firefly, Arrested D, Seinfeld, Parks & Rec.

 

Endelig fått hentet den gamle playstationen, drikker vodka og spiller første Rayman spillet. Faen så vanskelig det er, en dag SKAL jeg klare å fullføre spillet.

 

Hører på Grand Belials Key, Judeobeast Assassination.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Kommer litt ann på hva du er etter, men mine favs: Six Feet Under, The Wire, Sopranos, Twin Peaks, Oz.

Lettbeint underholdning: Firefly, Arrested D, Seinfeld, Parks & Rec.

The Wire, Sopranos og Oz har jeg sett. Også noen av mine favoritter.

 

Ettersom vi liker litt av det samme, får jeg nesten sjekke om Six Feet Under og Twin Peaks er noe for meg.

Lenke til kommentar

 

Kommer litt ann på hva du er etter, men mine favs: Six Feet Under, The Wire, Sopranos, Twin Peaks, Oz.

Lettbeint underholdning: Firefly, Arrested D, Seinfeld, Parks & Rec.

The Wire, Sopranos og Oz har jeg sett. Også noen av mine favoritter.

 

Ettersom vi liker litt av det samme, får jeg nesten sjekke om Six Feet Under og Twin Peaks er noe for meg.

 

Six Feet Under er litt annerledes, mer ren drama og ikke så mye som skjer i form av spenning. Vanvittig god karakterutvikling gjennom serien. Twin Peaks er mer spennende og smått creepy til tider. Om den faller i smak burde du sjekke ut Riget av Trier også.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

 

Kommer litt ann på hva du er etter, men mine favs: Six Feet Under, The Wire, Sopranos, Twin Peaks, Oz.

Lettbeint underholdning: Firefly, Arrested D, Seinfeld, Parks & Rec.

The Wire, Sopranos og Oz har jeg sett. Også noen av mine favoritter.

 

Ettersom vi liker litt av det samme, får jeg nesten sjekke om Six Feet Under og Twin Peaks er noe for meg.

 

du har sikkert sett en del av de her men

community

the office

klovn

to trøtte typer

curb your enthusiasm

the tick

peep show

hung

fawlty towers

dexter

breaking bad

riget

archer

rick and morty

blackadder

weeds

mad men

qi

aqua teen hunger force

spaced

freaks and geeks

psych

 

 

er gull

 

key and peele, Upright Citizens Brigade og whitest kid you know kan være morsomt av og til, har ikek sett så mye på det selv så kan ikke si det er gull

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar

Desperate housewives

 

Jeg har maraton, ferdig med sesong 1, setter sesong 2 på nedlasting straks!

Står nok glatt over Frustrerte Fruer.

 

 

Faktisk bare sett Breaking Bad, Dexter og The Office av de du nevnte. Lenge siden jeg brukte mye tid på serier. Mange tips der. Hørt mye bra om The Peep Show og Archer bla.

Lenke til kommentar

Det tror jeg på, men har aldri spilt alias selv. Det verste er når noen kjøper en eiedom som er i samme farge som en eiendom du kjøpte først. Da får jeg lyst til å kvele vedkommende.

 

Hvem er forresten Sikiduck?

 

Det er meg!

 

 

Har noen her smakt villsvinskank?

 

Jeg har smakt villsvin (smakte godt), men kan ikke si om det var en skank jeg smakte eller hva det var.

 

Hmm ja okay, siden villsvin smakte godt så gjør vel skank det også! :)

Takk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...