Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan forumkafeen hjelpe meg med litt kjøkkenplanlegging? Ser dette greit ut?

 

*bilde*

 

Kjøkken nr 2, uten platetopp. 260cm bredde. Ikea bodbyn. Med integrert oppvaskmaskin & stekeovn. Kombinert kjøleskap og vinkjøler i hjørnet. Lyse fliser over og et stykke opp på midten.

Burde hatt en liten skyllekum i tillegg.

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har såpass begrenset med benkplass at jeg nesten ikke kan ta meg plass til større kum. Har en kum og benkeplate der nå, som brukes til lefsebaking - og det er akkurat nok benkplass når takken står der.

 

Legg merke til at det er "kjøkken nr 2" - kjøleskapkapasitet og frysere fins det nok andre steder her: Høyt side by side kombiskap med smal fryser på hovedkjøkkenet, todørs kjøleskap av typen enormt i et annet rom, 2 (3?) store frysere i kjelleren. + kjølerom... ved behov. Litt... mye, totalt sett. Men så er jo pappa av typen som kan finne på å fryse en halv elg elns.

 

Det lille fine kjøleskapet mitt er jeg glad i. Akkurat stort nok til meg + akkurat passe temperatur til surdeigen i "vinkjøler"-biten.

Lenke til kommentar

En vakker dag må folk vokse opp. Jeg er lei av å ta slektninger i forsvar og forklare deres gjøren og laden ovenfor andre slektninger med et mer snevert og ovenpå syn på livet, eller å be familiemedlemmer om å vennligst vokse opp og slutte med sin tåpelige gjøren og laden ovenfor resten av verden.

 

Hvorfor jeg er født inn i en slekt som innbiller seg at de er verdensmestere er for meg totalt uforståelig. Jeg er glad i slekta mi, men ikke når de godt voksne er elitister fra helvete. Så mye at de får lycan og co til å fremstå som late NAV-ungdommer uten ambisjoner eller utdannelse og bare vil sitte på ræva og få utdanning, penger og jobb kasta i trynet uten så mye som å løfte en finger selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...