Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Skapene står helt feil.

 

Realzi: Hva er feil med måten de står på? (Har litt lyst til å kutte ut det på midten, men er nesten nødt til å ha en hylle midt på.)

Jeg skal ha et halvveis minikjøkken fordi det er alt *jeg* trenger - på hovedkjøkkenet trives jeg rett og slett ikke. Det er så rotete og ustelt at det ikke frister verken å lage mat eller å bake. Det deler jeg med en rotekopp som har helt håpløse standarder for hva som er greit, og en annen rotekopp som ikke gidder rydde.
Nå har jeg lenge klart meg med kun en liten benkeplate på 120cm og det lille kjøleskapet. + å benytte anledningen når jeg kan ha hovedkjøkkenet alene i noen timer for å få bakt litt brød. Men katten har funnet ut at benkeplaten min er interessant. Jeg er lei av å bli frustrert av kjøkkenets tilstand hver gang jeg tenker på å bake noe. Har råd og anledning til å sette istand bakerommet, og da er det like greit å bare gjøre det.
Har man kompatible meninger om hva som er greit, hva som er ryddig nok, og hva som er rent nok, osv - så går det gjerne greit å dele kjøkken. Men når man av en eller annen grunn ikke kan få det til å fungere, så vil det over tid være veldig frustrerende å ha et kjøkken man ikke trives på. Kjøkkenet er jo et viktig rom!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...