Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Bytt ut samtlige passord med et du setter sammen slik:

 

password_strength.png

 

 

Feilfri metode, og det er tilnærmet umulig å knekke innen en realistisk tidsramme. Særlig om du kaster inn et tall eller to.

Det er en veldig fin metode, men problemet med det er at flere nettsteder har en grense på 16 tegn.

Lenke til kommentar

Ja, på Preikestolen er det fint å ligge og sløve i sola etter en fin tur opp dit. Og så er det jo så godt og lett å gå i terrenget nå, spesielt etter at de la plankesti over myra. :)

ekke så gærnt nei, men blåste ekstremt på toppen der så var ikke helt keen på å chille der. følte man blei dratt ned mot kanten om man sto for nærme pga vinden :p

Lenke til kommentar

Noen som bor i Bergen, og kan si noe om hvordan det er å bo ved Danmarksplass? :)

 

Om du bor akkurat på Danmarksplass så er det mye bråk/trafikk der mellom 7 og 17. Bor du noen kvartaler unna selve krysset er det helt kurant. Kort vei til det meste. 15-20 min å gå til alt og masser av busser + bybanen. Luftkvaliteten synker markant de dagene på vinteren det er vindstille dog. Men om du er frisk og rask og ikke har astma er det neppe noe problem for deg.

 

Fra det jeg har lagt merke til når jeg har kjørt forbi er andre som bor der er for det meste en blanding av studenter, unge mennesker i etableringsfasen og en del nye landsmenn (spesielt opp mot Løvstakkenveien).

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

ekke så gærnt nei, men blåste ekstremt på toppen der så var ikke helt keen på å chille der. følte man blei dratt ned mot kanten om man sto for nærme pga vinden :p

Det føler du når det er flau vind / vindstille også. Det er interessant sug. Har lyst til å dra på Kjerang også, blir vel om noen år, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...