Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morgen er relativt til når man står opp, ikke tida på døgnet. Og sant nok, mangler for mange av de som var godt folk en gang i tida.

Kan ikke si meg enig i det, slaskepus.

Det har med tid på døgnet å gjøre. Nå er vi på kvelden. Da du skrev "god morgen", var det ettermiddag. :)

 

Datasmurf: Får ikke quotet deg, merkelig. Lest hele posten din, takk for alle tips. Mormor og de åtte ungene og lignende er uinteressant, men mye annet kult du nevner.

Ja, Mormor og de åtte ungene var en spøk.

Lenke til kommentar

Takket for forsøket, men jeg må nesten ha litt bedre struktur enn de jeg supporterer...

 

Bytt ut samtlige passord med et du setter sammen slik:

 

password_strength.png

 

 

Feilfri metode, og det er tilnærmet umulig å knekke innen en realistisk tidsramme. Særlig om du kaster inn et tall eller to.

Lenke til kommentar

For noen måneder siden leste jeg en rimelig lang og flott artikkel som testa diverse "husk passordene mine"-programmer. Noen som kjenner til den, eller noen lignende tester?

For noen måneder siden leste jeg en rimelig lang og flott artikkel som testa diverse "husk passordene mine"-programmer. Noen som kjenner til den, eller noen lignende tester?

Bruk Excel.

 

Lag kolonner for brukernavn, passord, e-postadresse og evnt. notat. Så setter du passord på Excelfila.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...