Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, det var en lunken "Velkommen tilbake"-mottakelse. Hadde forventa at folk spratt champagne, og lagde bløtkake, og blåste opp ballonger, og dansa gledesdansen, og stod på hender, og ga meg mange klemmer.

 

Men men. Valgte kanskje feil tidspunkt for mitt fantastiske comeback - fredagskvelden er kanskje ikke nerdekveld nummer 1.

 

Folk får forøvrig lov å komme og slappe meg i bakhodet med en råtten fisk om comebacket mitt går i vasken. Husker jeg bestemte meg for å "returnere" til DNFK for et års tid siden og, men det døde fort ut.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Er bare å logge inn i nettbanken og overføre det? Sålenge du har kontonr er det ingen problem.

 

 

 

 

Hva gjør folka her inne i kveld?

 

 

Og velkommen tilbake Knewt, vet ikke om jeg noengang har sett deg før. :p Men så startet jeg å være aktiv i 2010 eller så.

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Haha. Min "storhetstid" var vel.. 2007-2010 eller no. Den gang i Siste Ordet, og så i starten av den nye era med DNFK. Haha, er sikkert ikke mange som husker meg fra "storhetstida" mi heller, da. :wee:

 

Men jeg har jo over 2500 inlegg i DNFK, så.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Crap, må opp om 4 timer og ta buss til Stavanger. Ble litt seint i dag, gitt

Speidern?

 

Har for øvrig brukt kvelden på pizza, øl, Civ 5, QI og King Crimson. Flott bruk av en fredagskveld uten at det koster meg et rødt øre. :D

 

I'm BACK! Tenkte jeg skulle prøve å bli litt aktiv i DNFK igjen. Har jo ikke vært her regelmessig siden 2011 eller der omkring.

About fucking time. Skal du strikke flere luer?

Lenke til kommentar

About fucking time. Skal du strikke flere luer?

 

How about no? :p Haha.

Strikka faktisk en lue før jul, da. Hadde valgfag på folkehøgskolen som het Tikustutunti, som var et kombofag: Strikking og finsk. Lua ble jævlig snasen. Finsken derimot - det eneste jeg kan si er "en øl" og "to øl" :D

Lenke til kommentar

Gode tider det, ja. :D Må være MINST 4 år siden. Strikka jo lua på ungdomsskolen..

 

Og finsken holder! Kanskje det hadde vært kult å kunne si "ja" og "nei" i det minste....

Ja, synes å huske at du var ganske ung da du gjorde det.

 

Pff. Alt du trenger er øl, vodka, og et og annet banneord.

 

Strikka du ikke lua i 2006 eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...