Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Joda, han har jo noen mannlige trekk såklart, men hadde jeg sett så naturlig feminin ut ville jeg håpet på å være homo.

Det var visst også et coverforto som de ikke brukte av han fordi de var redde for at folk som bare så bladet på hylla ville tro det var en dame i bar overkropp.

Hva er problemet med å være feminin og hetero?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det var rettet mot meg som mannen så vil jeg si at det er å putte meg i bås.

Sånn FYI så har folk gått utifra at jeg er homo nok ganger selv om jeg ikke er noe i nærheten av så feminin, det har gått så langt at jeg ved et par tilfeller har tenkt at mitt liv ville være enklere hvis jeg var homo.

Jeg kan bare tenke meg hvordan det ville være å sett ut som han og være hetro, det kan nok ikke være enkelt.

"Jeg kan ikke være homofob, noen har jo trodd at jeg er homofil."

Den var ny.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke tro alt du ser på TV.

Jeg har faktisk aldri snakket om det med mine venninner så det er vel mulig at jeg tar feil ang. hvor populært et sånt utseende er for damer, jeg gikk mest på personlige erfaringer.

 

"Jeg kan ikke være homofob, noen har jo trodd at jeg er homofil."

Den var ny.

Er ikke det han sier da. Er virkelig imponerende hvordan du alltid greier å sette deg selv på en pidestall av korrekthet mens du vrir innholdet på det andre sier så de ser verre ut enn det de er.
  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Neida, påsto ikke at det utelukket at jeg er homofob, men heller at min erfaring tilsier at jeg tror det ville vært kjipt å sett ut som han og være hetrofil. Men det at jeg selv tenker at det kanskje kunne være enklere å være homofil for min egen del hinter vel litt om at jeg ikke er så homofob.

 

Er forresten ikke det heller, ene broren min er homo og det er helt greit. Han har det da bedre enn meg vil jeg si, han har jo til og med type. Jeg har ikke hatt et ordentlig forhold i mitt liv.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Men det at jeg selv tenker at det kanskje kunne være enklere å være homofil for min egen del hinter vel litt om at jeg ikke er så homofob.

 

Er forresten ikke det heller, ene broren min er homo og det er helt greit. Han har det da bedre enn meg vil jeg si, han har jo til og med type. Jeg har ikke hatt et ordentlig forhold i mitt liv.

Det er mulig folk har trodd du har vært homo fordi du fortsetter å påstå at livet ditt ville vært så mye bedre om du var det. Ta deg et skudd jack og se på no skikkelig heteroporr før du blir like lysten på kuk som denne karen:

 

Jan_Thomas_tv2_668355a.jpg

Lenke til kommentar

 

Hvis du leser den tidligre posten, så ser du at det kun var ved et par anledninger at det har vært en tanke. Det er ikke akkurat noe jeg sprer rundt meg. Mer sånn dritt man filosoferer om når man er litt deppa.

Noen her er forresten dickheads, men sånn er det vel bare når man deler sine egne tanker og følelser. Folk ser at de kan ha det gøy på andres bekostning.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Er ikke noe galt i å være homo heller, men man trenger ikke å filosofere om det :)

 

Ihvertfall.. Tror jeg har blitt en sau. Bæsja i morges runde kuler lignende som sauen gjør. Skjønte ingenting, var litt rart.. Har ikke spist noe gress heller :S

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hvis du leser den tidligre posten, så ser du at det kun var ved et par anledninger at det har vært en tanke. Det er ikke akkurat noe jeg sprer rundt meg. Mer sånn dritt man filosoferer om når man er litt deppa.

Jeg bare fleiper med deg, kompis. Alle veit jo at det er umulig å like kuk så godt som jan thomas gjør.

Endret av Deadringer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...