Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må huske det at en mann som kan lage mat drar automatisk damer.

 

Skulle så ønske at det var sant.

 

Snakker om damer, jeg sitter litt på gjerdet om jeg skal kontakte ei jente jeg holdt litt på med i sommer, men ikke har snakket med siden... Skal til den siden av kloden, og må reise igjennom byen hun bor.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Over til noko anna. I dag blir det epic mat til kvelds.

 

Skal lage hjemmelaget pasta for første gang i morgen, og har kjøpt inn Foie Gras. Vurderer om jeg skal lage en ravioli med noe foie gras inni, men det blir kanskje for drøyt første gangen man prøver. Får se hva jeg finner på.

 

Tar i mot tips her.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Lars snakker om damer, ikke småjenter.

Correctomundo. Småjenter er for smågutter.

 

Skal lage hjemmelaget pasta for første gang i morgen, og har kjøpt inn Foie Gras. Vurderer om jeg skal lage en ravioli med noe foie gras inni, men det blir kanskje for drøyt første gangen man prøver. Får se hva jeg finner på.

Høres egentlig bra ut. Fastfood er ut. Slow food is the way to go. Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Snakker om damer, jeg sitter litt på gjerdet om jeg skal kontakte ei jente jeg holdt litt på med i sommer, men ikke har snakket med siden... Skal til den siden av kloden, og må reise igjennom byen hun bor.

DO IT!

Lenke til kommentar

DO IT!

 

Jeg føler nesten at jeg må det, sånn siden jeg har henne på facebook and all. Men samtidig har jeg en følelse av at det kan bli heftig kleint med mindre hun bare har lyst til å fortsette der vi slapp da. Menmen, har ikke stort å tape, har jo ikke akkurat felles venner, jeg får bare håpe at hun enten har nok guts til å si nei til at hun vil møte meg eller komme med en hvit løgn enn at vi møtes og at det bare er rart :p

 

 

Lars, det er bare fordi du er moderator

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...