Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt poeng, på de på 10 GB er det en del sensitivt materiale fra et av legekontorene i dalen. Jeg fikk i oppgave å destruere 20 harddisker, tok kverken på 18 stykk. Sprengt, knust, slengt på bål for å se om de overlevde og man fortsatt kunne spille av dataene (man kunne ikke det), ligget 48 timer i saltvann, en ble lagt i saltsyre fordi jeg kjeda meg og ikke hadde noe annet å bruke saltsyra på osv.

 

Gøy tid.

Lenke til kommentar

DASSPOESI

 

Over skog og fjell og sletter, høres lyden fra toaletter. Bæsjer det gjør nesten alle, slik er engang naturkallet. Polt'i tyver, kjøpmenn, prester, kvitter seg med sine rester. Kyrne bæsjer fra sin fødsel, dette kaller vi får gjødsel. Såm vi på bakken kan strø, og blir til så mangt et frø. Som blir til blomster i rødt, blått og hvitt, ja livet i seg selv trenger faktisk dritt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I engelsken i morra skal jeg ha en presentasjon av en sang som enten betyr noe for meg eller som har et budskap jeg mener er viktig.

Noen gode forslag? Burde vel egentlig vært ferdig nå. Eller i det minste begynt på den.

Her kommer vinteren.

 

 

Ledig stilling på jobb snart. To, til og med. Jeg blir helt matt av tanken. Føler alltid jeg må overprestere når vi har prøveskift.

Lenke til kommentar

Noe som vet noe om hvor lang tid det tar å få internasjonalt førerkort?

Har vært litt lat og ikke kommet meg til å fikse formaliteter som det og vurderer å hoppe på et fly snart.

 

 

Nå må jeg opp i banken fordi de har bytta kodebrikkegreie, aldri sendt meg ny. Bare gitt beskjed at det gamle ville slutte å funke, litt merkelig, ikke noe måte å bestille på nett, og heller ikke noe oppfordring om å komme innom banken.

Så funket ikke appen til mobilen ordentlig her om dagen, så den bare oppfattet feil koder og låste seg.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...