Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Batteriet i vekta mi er visst gått. Så det er enda uvisst hvordan mine baristaskills er.

Kjempegøy! Jeg har fryktelig mange batterier liggende til de børti forskjellige vektene mine. Men hei, du har et nytt leketøy! Når vi får inn kalitabryggere og shit får jeg og nye kaffeleketøy. c:
Lenke til kommentar

Det er en innekatt på 12 uker, og jeg er ikke sikker på om den har godt av å være ute i 2 grader rett ved skogen på et sted langt fra hjemme.

 

Da håper jeg han nettopp har anskaffet seg kattungen, i og med at kattunger ikke er leveringsklare før de er 12 uker? Og hvem som reiser bort fra ett nytt familiemedlem så fort?

Og selvsakt må den ikke slippes ut når den enda er så ung.

De fikk henne da hun var 8 uker gammel, så vidt jeg vet.

Minstesøss hadde bestilt billettene til USA før hun fikk katta, så jeg antar at hun ikke tenkte så mye på det akkurat. Typen var jo der, og naboene og vi kan jo stort sett alltid passe på den. Hun var her en uke i en alder av 9 uker, så ... Og naboen er ofte på besøk hos de, så hun kjenner han også.

 

Og jeg vet den ikke må slippes ut når den er så ung, minstesøss prøvde å ta den med ut for å få frisk luft, og den endte opp med å klore og bite henne til blods. Det var priceless.

 

e: Odd Børretzen er død. :(

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...