Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåvel, jeg liker best å få fakta servert uten politisk sensur. - Samme går for logikken.

Blir vanskelig å komme til noen enighet med deg, om du ikke ønsker å diskutere på et logisk grunnlag.

• Liker 1
Skrevet

DNFK forsvant nylig fra mine innlegg, sammen med en drøss andre mer eller mindre interessante tråder. :(

Gå til mine innlegg. "Antall 30 hvor du sist var aktiv Alle siste aktivitet Alle." Problem solved.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ha-ha, alltid et sjakktrekk. Litt som å legge seg ned på gata eller i sneen i skogen kun iført din standard dress, når man finner ut at det er greit å bare legge seg til å sove der. :p

Hva har dere gjort i helga til nå da?? (:

Husker ikke.

Jeg er rimelig sikker på at jeg så Nytt på nytt på fredag og Stjernekamp i går.

Så kom bestevennen min på besøk og vi feira 25-årsdagen hans med en flaske cava, som så ble til noen øl (ifg. tomflaskene som står rundt meg) og noen glass Ron Zacapa. Jeg er ikke bakfull - blir ikke det av så lite alkohol, men den sparka godt fra seg, rommen. Tror endelig jeg har funnet noe jeg kan drikke for å glemme. :p

Og som i tillegg smaker ganske himmelsk.

Endret av Datasmurf
Skrevet (endret)

Tror endelig jeg har funnet noe jeg kan drikke for å glemme. :p

Har du det som mål? Det er jo helt forferdelig ikke å huske noe.

Endret av HedvigR
Skrevet

Sorry boi, holder meg lengst mulig unna driverfikling. Gjør alltid research før jeg kjøper hardware.

Fått fiksa det nå. Prøvde først å installere XBMCbuntu direkte, men da nekta det trådløse å fungere. Når jeg i stedet innstallerte Ubuntu først og så la XBMC på toppen funka det som juling.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...