Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yezzz,da er det laurdagskveld.

 

Skal man åpne ei flaske vin,eller smake på noen ølsorter jeg ikke har smakt før...

 

 

Det regner jo som fy ute,så det blir ihvertfall ikke utekveld,eller kanskje man skal sjekke om alt er som vanlig ute på byen?

 

Får nå ihvertfall lage klart ost,kjeks,frukt og spekemat til besøket kommer,for mat må man jo ha.

Lenke til kommentar

Hvorfor må de spille tidenes dårligste sanger på radio... Ikke bare at de suger, men man klarer ikke å slytte og nynne de...

 

Slutt å hør på radio?

 

Hører på radioen når jeg sitter i bilen. Tar gjerne i mot tips til kanaler som ikke spiller av Nicki Minaj, JB, One Direction, Lady Gaga +++.

P1 og P2! :D

 

Er det sant, det jeg har hørt, at Service og Samferdsel er en "jente-linje"?

Om det er det samme som "Salg og service", så ja. :p

Lenke til kommentar

Kan forresten fortsatt konstatere at kinamat ikke metter for fem flate øre. Spiste innbakt kylling og et berg av ris med sursøt saus, men fortsatt like sulten nå som jeg er hjemme igjen. Irriterende at hver gang vi skal spise ute, ender vi opp på kinesisk restaurant.

 

Faen.

I motsetning til "Helse og sosial", så går det i det minste flere good looking chicks på S&S. Samt at det alltid er greit med flere jenter enn gutter i klassen. Aberet er jo at de aller fleste på den alderen ser ut til å være forlova eller ha unger opp og i mente. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...