Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Postgirobygget@Wrightergaarden

Glad jeg motsto. Er i psykisk ubalanse nok allerede, om jeg ikke skal ta livet mitt i tillegg.

Godt det er noen som føler det samme. Ble dratt med på det der. :no: Tror jeg går og sitter meg i fosterstilling i det nye badekaret.

Men PGB er jo så fantastisk! Jeg hadde gitt mye for å se de live på Wrightergaarden ...

 

Ang. jazz ...

Bomull, Dave Brubeck, Django Reinhardt (gypsy jazz best jazz), Emil Viklický, Jan Garbarek, Keith Jarrett, Maynard Ferguson, Medisinsk Børsteband (de gav ut et album i sin tid, og det er ikke det enkleste å få fatt på heller. Jeg har det dobbelt opp på vinyl og kassett vel og merke), Vince Guaraldri Trio, Weather Report, Cab Calloway (han hadde mer enn kun "Minnie the Moocher"), Chick Corea, Stan Freberg, Thelonious Monk ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjernen min vil ha noe å drikke i kveld. Lurer på om jeg kan ordne med en lommelerke. Eller noe. Det finnes ikke nok alkohol i verden til å manne meg opp til i kveld. Fuck. Jeg vil egentlig mye heller på tegneserieshopping med en kompis enn på middagsbesøk hos den utvidede svigerfamilien.

Lenke til kommentar

Albuquerque.

JEG DRØMTE AT JEG FIKK OPPFØRSELSANMEKNING PÅ SKOLEN

Jeg drømte atte... atte... Nei si det, husker ikke drømmen min.

 

Eneste drømmen jeg husker er da jeg løp gjennom et enoooormt hus med mange ganger og snarveier og skjulte dører, på jakt etter T-rexer som hadde gjemt seg unna. Jeg skulle nemlig tråkke på de.

 

Yep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...