Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt man gjør for å ikke legge seg. Jeg endte opp med å rense delene i barbermaskina mi. Full av hår og dritt. Burde skaffe meg noe olje eller noe, tror bladene begynner å bli litt sløve etter 5 års bruk, og duden i sjappa jeg kjøpte den på sa jeg burde ha noe oljegreier på hver sjette måned. :p

Lenke til kommentar

Alt man gjør for å ikke legge seg. Jeg endte opp med å rense delene i barbermaskina mi. Full av hår og dritt. Burde skaffe meg noe olje eller noe, tror bladene begynner å bli litt sløve etter 5 års bruk, og duden i sjappa jeg kjøpte den på sa jeg burde ha noe oljegreier på hver sjette måned. :p

Skifter man ikke barberblader?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skifter man ikke barberblader?

 

Det er forskjell på barbermaskin og -høvel når det kommer til skifte av blader, og jeg er helt ærlig ikke sikker på om man skal skifte bladene i maskiner eller bare rense/olje maskinen.

 

Jeg kommer til å kjøpe meg en slik når jeg kommer hjem til Norge, for blader til de vanlige høvlene koster jo skjorta og varer alt for kort.

Lenke til kommentar

Runar: Veldig bra kjøp. Kjøpte en slik modell i fjor, og har ikke angret et sekund. Høvelen er veldig effektiv, og kjøper man en pakke med hundre blader, behøver man neppe å kjøpe flere på noen år. Dette er naturligvis avhengig av hvor ofte du barberer deg, men likevel. Jeg er bare glad jeg ikke behøver å punge ut med flere hundrelapper for Gillette sine blader. Prisen på dem er jo helt sinnssvak.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

Jeg er bare glad jeg ikke behøver å punge ut med flere hundrelapper for Gillette sine blader. Prisen på dem er jo helt sinnsvak.

 

Sist jeg kjøpte blader betalte jeg vel 250 kroner for fire blader. Der og da bestemte jeg meg for at det var den siste pakken med Gillette-blader jeg skulle kjøpe.

 

Så, flott å høre du trives med modellen jeg tenker å kjøpe!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...