Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal begynne på TIP, så det kan være mulig at jeg ender opp som homofil mot slutten av skoleåret.

Homo av å gå på TIP? Er ikke TIP gamle Kjemi og Prosess? Hvor kidsa lander jobb i 'oljå'?

TIP er forkortelsen for teknikk og industriell produksjon. Her i kommunen kaller vi det vanligvis for "mekken".

Aha ... Hva er greia med å skifte navn på alle faga da? Fornøyd med navna som var i 2007 jeg. :p

Mekken het ikke TIP for å si det sånn.

 

Den het "Mekk å drekk" for det var omtrent det de gjorde. Var der de mest macho gutta gikk. Altså de med mye muskler og liten hjernekapasitet. Samt noen jenter hvis interesser var mekking på bil og drikking av hjemmebrent og kaffe.

Lenke til kommentar

Diskuterer de forskjellige aspektene ved Angolas flyvåpen med mitt faderlige opphav.

 

Hva har de på lager? Mig 21? Mig 23?

Pluss su-22, -25, -27, A-29 og litt diverse. Men det vi egentlig prøvde å finne ut var hvilken base som ligger utenfor Lobitho, men den står ikke oppført på Wikipedia. Og det så visst ut som noe a la en Il-76 som sto der, men den eneste Il-76 de skulle ha hatt var en som styrta i -09 så det kan ikke være den.
Lenke til kommentar
Pluss su-22, -25, -27, A-29 og litt diverse. Men det vi egentlig prøvde å finne ut var hvilken base som ligger utenfor Lobitho, men den står ikke oppført på Wikipedia. Og det så visst ut som noe a la en Il-76 som sto der, men den eneste Il-76 de skulle ha hatt var en som styrta i -09 så det kan ikke være den.

 

Sikker på at flyplassen der er operativ da? Har store tvil på om tallene på Wikipedia stemmer overens med hva de faktisk har på vingene.

Lenke til kommentar

Sikker på at flyplassen der er operativ da? Har store tvil på om tallene på Wikipedia stemmer overens med hva de faktisk har på vingene.

Vel, fattern tok av fra Lobitho på onsdag og da var den aktiv, men ting kan jo ha skjedd siden da.

 

edit: Altså, han tok av fra den sivile flyplassen som ligger litt unna den militære.

Endret av Daskemannen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...