Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Anlegg skjegg. Problem solved.

 

Feil, skjegg trenger også stell, ellers ser det ut som du har en død grevling limt i trynet. Evt neckbeard.

 

Vel, du får jo hårtrimmere for ~250 kr på Clas. Jeg kjøpte en sånn når jeg flytta hjemmefra i 2005. Ikke brukt en krone på frisør etter det (noen kroner har gått til barberblader, men nå kjører jeg helskjegg).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har utviklet noe sånn chat greier for diskusjon.no? Det ville vel vært greiere enn sånn som det er nå?

any thoughts?

Å moderere en fortløpende chat er mye mer krevende enn en å moderere et forum. Vi hadde måtte hatt en vaktordning med moderatorer tilstede til en hver tid.

Når det er sagt så er det en uoffisiell IRC-kanal som heter diskusjon.no og ligger på EFnet. Det er der de fleste henger.

 

Det er faktisk en chat-funksjon innebygget i IPB som er forumprogramvaren vi bruker, men den er bl.a. av nevnte grunner avslått.

 

Jeg snakket vel mest på vegne av menn nå.

Og?
Lenke til kommentar

Alt man gjør for å ikke legge seg. Jeg endte opp med å rense delene i barbermaskina mi. Full av hår og dritt. Burde skaffe meg noe olje eller noe, tror bladene begynner å bli litt sløve etter 5 års bruk, og duden i sjappa jeg kjøpte den på sa jeg burde ha noe oljegreier på hver sjette måned. :p

Skifter man ikke barberblader?

Ikke i maskina så vidt jeg vet. Jeg ser i alle fall ingenting som minner om blader.

Lenke til kommentar

Ikke i maskina så vidt jeg vet. Jeg ser i alle fall ingenting som minner om blader.

Det er blader i alle maskiner. I min er de runde. Må låse opp en greie på den delen man tar av når man renser den for å komme til de. De kan faktisk byttes ut, men med mindre du har en dyr maskin lønner det seg ofte å bare kjøpe ny maskin.

 

Jeg er som vanlig helt for det.

Din mening er ofte ikke represtativ for det "normale".

 

:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ja?

Nei.

 

Btw, må bare digge dama til svigerfar. Hun har tydeligvis for mye elektrisitet i kroppen siden hun funker dårlig sammen med data, printere osv.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Jaja, hvor mange her er det som spiler Nintendo Wii på daglig basis da?

 

Var du på fylla i går?

 

Jepp, ble impulstur opp til naboen. En finfin sjanse til å tvitre litt avantgardistisk.

 

Var du?

 

Men si i fra når du kommer tilbake til Oslo. Vi kan ha overnattingsfest med pysjamaser, Mean girls og putekrig!

 

XOXO

Lenke til kommentar

En finfin sjanse til å tvitre litt avantgardistisk.

Jævla hipster

 

Ser det ut som at jeg bryr meg?

hipster.jpg

 

 

Men si i fra når du kommer tilbake til Oslo. Vi kan ha overnattingsfest med pysjamaser, Mean girls og putekrig!

 

XOXO

 

Og brooooooooooooownieeeees! <3 Kanskje Harry Potter-maraton? Skal si ifra. Klem :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke i maskina så vidt jeg vet. Jeg ser i alle fall ingenting som minner om blader.

Det er blader i alle maskiner. I min er de runde. Må låse opp en greie på den delen man tar av når man renser den for å komme til de. De kan faktisk byttes ut, men med mindre du har en dyr maskin lønner det seg ofte å bare kjøpe ny maskin.

 

Jeg er som vanlig helt for det.

Din mening er ofte ikke represtativ for det "normale".

 

:p

Aha. Now I know. Vel, den kosta 1700 spenn, jeg aner ikke om det er dyrt eller ei for ei barbermaskin. :p

 

Nei, du veit, jeg prøver å gå i mot alt det normale.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...