Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Men PGB er jo så fantastisk! Jeg hadde gitt mye for å se de live på Wrightergaarden ...

Selvfølgelig hadde du det. Men du hører på Kaisers! Du teller ikke :p

 

Btw, er jeg den eneste som har inntrykk av at S&S har ganske lik fordeling av jenter og gutter?

Lenke til kommentar

Jeg er gutt og skal begynne på Service og samferdsel :dribble:

 

Hvilken skole?

 

Kanskje forskjellig fra sted til sted? Hver gang jeg blar gjennom skolekataloger fra VGS-ene i distriket, er S&S 9/10 jenter. Også da jeg gikk på skole i Trondhjem var det sånn.

 

Det er nok forskjellig. Jeg googlet det, og i Bergen (ikke i nærheten av meg) er det nesten likestilt mellom kjønnene. Faktisk litt flere gutter.

Endret av Al Capone
Lenke til kommentar

Hmmm,litt småkåt og samtidig litt beruset.Og lurer litt på om jeg klarer å få kvinnfolket som er på besøk i seng....

 

Hyggelig dame ihvertfall, får lure meg til litt tungeaction,før vi drar ut på byen.

*Setter inn støttet snart,hun får bare gjøre seg ferdig på do først....

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg skal begynne på TIP, så det kan være mulig at jeg ender opp som homofil mot slutten av skoleåret.

Homo av å gå på TIP? Er ikke TIP gamle Kjemi og Prosess? Hvor kidsa lander jobb i 'oljå'?

TIP er forkortelsen for teknikk og industriell produksjon. Her i kommunen kaller vi det vanligvis for "mekken".
Lenke til kommentar

Hmmm,litt småkåt og samtidig litt beruset.Og lurer litt på om jeg klarer å få kvinnfolket som er på besøk i seng....

 

Hyggelig dame ihvertfall, får lure meg til litt tungeaction,før vi drar ut på byen.

*Setter inn støttet snart,hun får bare gjøre seg ferdig på do først....

 

:)

 

 

Jadda!

 

:w00t:

 

Nå står hun i dusjen,vi skal visstnok ut og danse etterpå(nevnte swingkurset jeg tok,så hun foreslo at vi kunne dra ut og danse,etter at jeg fikk inn ett par dype tungekrøller først).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...