Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei bloggen <3

 

I dag har jeg spist kjøttboller med potet og brun saus. Det var godt.

 

Liker du også poteter? Liker du mat? Spiser du mat? Skriv en kommentar da vel.

 

Ha det bra cupcakes <3

Veldig poetisk tekst. Tidvis komisk.

 

9/10

Lenke til kommentar

Skiver med røkelaks. Te. Yoghurt.

 

Hva slags ost har man på pannekaker sammen med bacon? Jeg har pleid å hatt brunost og blåbærsyltetøy på, men ikke annen ost.

Jeg liker å bruke faste oster, som (ekstra) vellagret Jarlsberg og Sveitser. Port Salut er også godt. Og så er det godt med cheddar, mozzarella og parmesan. Kan se for meg at gorgonzola også gjør seg. :)

Lenke til kommentar

Har vurdert det. Det hender også at jeg blogger om det, men det er sjelden jeg husker det.

Tror den hadde vært populær med tanke på aller rare kombinasjonene dine. Jeg for min del har spist en Brødskive med Norwegia i dag.

Jeg er bare så giddesløs og orker sjelden å blogge, og når jeg først gjør det, er det sjelden med bilder, for fuck å har mer bilder enn tekst. Det er rosa og fjortis (stort sett). Folk derimot, er ikke så glad i å lese walls of text, selv med luft og avsnitt. Folk flest er tards.

Lenke til kommentar

Har vurdert det. Det hender også at jeg blogger om det, men det er sjelden jeg husker det.

Tror den hadde vært populær med tanke på aller rare kombinasjonene dine. Jeg for min del har spist en Brødskive med Norwegia i dag.

Jeg er bare så giddesløs og orker sjelden å blogge, og når jeg først gjør det, er det sjelden med bilder, for fuck å har mer bilder enn tekst. Det er rosa og fjortis (stort sett). Folk derimot, er ikke så glad i å lese walls of text, selv med luft og avsnitt. Folk flest er tards.

 

Post bilder av hun hotte søstra di, lat som det er ditt liv og finn på masse rosa-ting. Vips, #1 blogg.

 

"HURRA! KOSEKVELD MED BESTIS OG SEX OG SINGELLIV PÅ DVD!!!!" som bildetekst. 10000 views og likes.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Norges beste fest del 5, tja.

Tror ingen har toppa første enda?

Toppe det som toppes kan?

 

Det startet så bra, men så falt kvaliteten veldig. :(

 

Hei bloggen <3

 

I dag har jeg spist kjøttboller med potet og brun saus. Det var godt.

 

Liker du også poteter? Liker du mat? Spiser du mat? Skriv en kommentar da vel.

 

Ha det bra cupcakes <3

 

fårr en fin blågg!!!!!!!!!!!! xDDDDD likte den kjempe gott

Lenke til kommentar

Jeg postet en kommentar på ett bilde, får noen likes og en jente blir sur på meg. Så skriver hun til venner: "jeg er utlending,du er utlending,lik mine kommentarer" og tigger halve facebook etter likes for å vinne en krig hun har startet. Jeg dør inni meg av sånne folk.

 

Ser ut til at hun vant krigen da i alle fall. :w00t: You go girl!

Lenke til kommentar

Jeg postet en kommentar på ett bilde, får noen likes og en jente blir sur på meg. Så skriver hun til venner: "jeg er utlending,du er utlending,lik mine kommentarer" og tigger halve facebook etter likes for å vinne en krig hun har startet. Jeg dør inni meg av sånne folk.

 

Ser ut til at hun vant krigen da i alle fall. :w00t: You go girl!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150858402196483&set=a.10150296226141483.335708.672166482&type=1&theater&notif_t=like

Tror du skal klare å se bilde og kommentarene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...