Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Your base are belong to us.

faen som du jukser, følger opp med en "big daddy" jeg

 

Våknet i en grøft i Drammen for 20 minutter siden.

 

Dat feeling.

har du ikke jobb/skole? våkne i en grøft = nedtur, våkne i drammen = nedtur, Våkne uten jobb = nedtur :p

 

Nei, har fri denne uken. Men uansett var det veldig kjipt med tanke på at jeg ikke husker noe, og hvordan det har skjedd.

Lenke til kommentar

Drammen er rene sossehovedstaden blitt da. Snart verre enn Jessheim og Halden.

Er ikke Drammen den ultimate harryplassen?

Ikke drammen, men rundt drammen er harryplasser.

sossefaenskap

 

Du glemte :p eller xD på slutten av setningen din, noen av de andre her inne som er ganske nye på internett kan finne på å tro at du er seriøs.

jeg er seriøs...

 

Settings må bo jævlig langt ute på bygda om drammen er sossete.

noen mil fra særp

Lenke til kommentar
Er ikke Drammen den ultimate harryplassen?

 

Er du gæren? Sossested deluxe. Bare se på rånerne; de kjører nye, japanske biler i stedet for Volvo 240, blaster Lady Gaga og ikke Rednex. Blir det noe mer snobbete enn det så spyr jeg.

 

ny type? sosseråner?

Lenke til kommentar

Rånerne her kjører en salig blanding av gamle Volvoer, Mercedeser og Golfer, og diverse asiatisk skrap. Og dundrer hovedsaklig shady låter fra Hard Dance Mania-skiver og band som Sie Gubba, Too Far Gone, Staut, Vassendgutane og Bøgdabråk. Tror ikke jeg har hørt en råner spille verken Lady GaGa eller Rednex. Vel, ikke sistnevnte siden slutten av 90-tallet i alle fall, og selv da var det sjeldent at de spilte det.

 

noen mil fra særp

Det forklarer alt, du blir påvirka av Sarpsborg. Det er ikke bra for deg, kom deg unna, Fredrikstad går greit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...