Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Å drepe sine brødre og slektninger var jo vanlig i de kretser i gamle dager. At han tilfeldigvis hadde 5 av dem som prøvde yppe seg gjør ham ikke spesiell.

 

Men digresjoner av digresjoner tilsidesatt. Alv Erlingsson er ei artig bok om en artig fyr. Våpenskjoldet hans er vel fortsatt kommunevåpen i Sarpsborg, selv om Sarpsborg fra gamle dager strengt tatt ikke ligger akkurat der Sarpsborg ligger i dag?

Lenke til kommentar

mMmm ... Forspist på hjemmelagde karbonader er ganske digg. Jeg fiksa smørbrød og storkoste meg. ^^

 

Alv Erlingsson har ingenting på Øystein Møyla, som beviste at man ikke trenger å være en hardhaus for å være vikingkonge.

http://no.wikipedia....sson_M%C3%B8yla

Foretrekker Hertug Skule. :)

 

Det forklarer alt, du blir påvirka av Sarpsborg. Det er ikke bra for deg, kom deg unna, Fredrikstad går greit.

Såååå sant!

Woo! Støtte! :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Nei. Å drepe sine brødre og slektninger var jo vanlig i de kretser i gamle dager. At han tilfeldigvis hadde 5 av dem som prøvde yppe seg gjør ham ikke spesiell.

 

Men digresjoner av digresjoner tilsidesatt. Alv Erlingsson er ei artig bok om en artig fyr. Våpenskjoldet hans er vel fortsatt kommunevåpen i Sarpsborg, selv om Sarpsborg fra gamle dager strengt tatt ikke ligger akkurat der Sarpsborg ligger i dag?

Sarpsborg har vel forfalt litt mer eller mindre Østfold som var Sarpsborg eller?

 

våpenskjoldet er basert på hans (bjørnen) fredrikstads er også basert på hans brevmerke

Lenke til kommentar

Sjokoklem-kjeksa til Freia er forresten helt okay, dog, litt overpriset.

Den minner meg om en kjeks jeg pleide å få et par ganger i året da jeg var liten.

 

Sjur burde få sin egen mat-cafe der han forteller om hva han har spist til middag.

Har vurdert det. Det hender også at jeg blogger om det, men det er sjelden jeg husker det.

Lenke til kommentar

Haha, folk som henger på Akam er så snåle.

Hva er galt med oss nå da?

 

Ikke noe galt Larsi, bare mange av de som skiller seg veldig fra resten av medlemmene på forumet.

 

 

Litt funny er det.

Sikkert de som kom over dag akam og digit ble slått sammen. De er noen skikkelig rare skruer.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...