Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Popper en iskald tuborg og ser på Suits i stedet. Hvorfor i alle dager ser dere på semifinalen når dere allikevel skal se finalen med de beste bidragene uansett?

Skrevet

Hvorfor se på Eurovision når man kan høre på Alphaville - Forever Young på vinyl? :')

1. "A Victory Of Love" 4:14

2. "Summer In Berlin" 4:42

3. "Big In Japan" 4:43

4. "To Germany With Love" 4:15

5. "Fallen Angel" 3:55

6. "Forever Young" 3:45

7. "In The Mood" 4:29

8. "Sounds Like A Melody" 4:42

9. "Lies" 3:32

10. "The Jet Set" 4:52

Skrevet

Er ikke hele moroa med Eurovision at det skal være jalla? Jo mer klisjé eurodance, tullete kostymer og spilling på sex dess bedre. Tenk hvor utrolig kjedelig Eurovision hadde vært om alle artistene holdt et noenlunde greit nivå; så lite underholdende, så anonymt.

Personlig er jeg dritt lei god musikk og synes Eurovision er et frisk pust i en hverdag som er full av altfor mye kvalitet!

Skrevet

Hva slags merkelig dans er det hu svenske driver med? Det ser jo helt utrolig tullete og påtatt ut.

Du har ikke lov å si det når du har hatt Eurytmi som et seriøst fag. :p

Tyrkias bidrag var litt kult

JA!
Skrevet

Du har ikke lov å si det når du har hatt Eurytmi som et seriøst fag. :p

Hjelper det hvis jeg aldri tok eurytmi så seriøst selv? :p

Skrevet

Hvorfor se på Eurovision når man kan høre på Alphaville - Forever Young på vinyl? :')

Hvorfor bade i syre når man bare kan spise rottegift? :')

Skrevet

Er ikke hele moroa med Eurovision at det skal være jalla? Jo mer klisjé eurodance, tullete kostymer og spilling på sex dess bedre. Tenk hvor utrolig kjedelig Eurovision hadde vært om alle artistene holdt et noenlunde greit nivå; så lite underholdende, så anonymt.

Personlig er jeg dritt lei god musikk og synes Eurovision er et frisk pust i en hverdag som er full av altfor mye kvalitet!

Definér kvalitet.

Skrevet

Hvorfor se på Eurovision når man kan høre på Alphaville - Summer in Berlin på vinyl? :')

:dremel:

Fiksa litt på den for deg, jeg. Ser mye bedre ut nå.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...