Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Batman: Vampire er den mest forfriskende batman-boka jeg har lest på lenge.

Bats og Gotham får besøk av en ganske ufin gjeng med vampyrer, og bats blir bitt selv i en tidlig kamp, men prøver så godt han kan å være vampyr uten å drepe mennesker. Det failer ganske hardt etterhvert som han blir mere og mere monster.

post-11520-0-84367900-1334101427_thumb.jpg

Endret av Bytex
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg snart må få mannet meg opp til å bestille tannlegetime.

Har ikke vært hos en på 5-6 år, og de siste dagene har det gjort mer vondt i tennene enn normalt.

Sist jeg var hos tannlegen, manglet jeg å fylle igjen 2 mikrohull. Siden da har to av fyllingene / plombene / hva enn det heter falt ut og et av mikrohullene har blitt til et regulært hull, sannsynligvis fordi jeg er alt for glad i brus og usunn mat.

Skrevet

j står for Jonas, som er navnet mitt. Gir mer mening enn mine gamle nick:

• µp1is
  • cvłñ
  • clvñ
  • clvn
  • Hilde88
  • clvn

Heeeeh :3

Skrevet

Hmm. Lurer på om jeg har råd til dette. Etter en sjekk i speilet har jeg vel 7-8 nye hull, så må jeg ha nye fyllinger / plomber der de gamle falt ut, og tre av tennene mine ser ut til å ha begynt å råtne. Dette lover bra! :D

Skrevet

Hmm. Lurer på om jeg har råd til dette. Etter en sjekk i speilet har jeg vel 7-8 nye hull, så må jeg ha nye fyllinger / plomber der de gamle falt ut, og tre av tennene mine ser ut til å ha begynt å råtne. Dette lover bra! :D

Forteller oss om den fantastisk gode munnhygienen din.

Skrevet

Jeg sitter på et nachspiel som jeg selv har arrangert. Ingen er interessert i meg, så jeg lurer egentlig på hva i helvete det er jeg holder på med. :p

Skrevet

Jeg sitter på et nachspiel som jeg selv har arrangert. Ingen er interessert i meg, så jeg lurer egentlig på hva i helvete det er jeg holder på med. :p

Spill opp til dans.
Skrevet

Hva heter den barne-tv-serien som handler om en jente som bor ved siden av en dyrepark? Så sklir hun ned fra vinduet sitt på halsen til en giraff osv. Den gikk for mange år siden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...