Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aight. Ferdig med twittertreff med McHansern.

 

 

Referat: Dette var mye sykere enn den gangen jeg tok flyet til Orkdal for å å olje inn Datasmurf og gi han en gundig lårmassage. Jeg ble veldig fornøyd med lårmassagen, og håpte på at twittermenneskene skulle like det like godt. Heldigvis likte de det. Hansern fikk en del meldingr fra Vida der hun sa at hun var misunnelig. Jeg svarte med å sende henne gavekort fra Brun & Blid. Hun ble veldig fornøyd. Alt i alt veldig fornøyd hva jeg klarte å utrette.

Endret av Spleen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samt at brunost - bortsett fra den delen om smaken som Lars nettopp nevnte - generelt ikke regnes som en ost heller. I alle fall ikke sist jeg diskuterte brunost.

Jeg for min del foretrekker GrooveShark og WiMP. Spotify er så mainstream. :tease:

Førstnevnte er gratis og sistnevnte koster penger, hvor mye aner jeg ikke. Jeg fikk 2 måneder gratis for noen år siden og har fortsatt å bruke det siden uten å tenke over at det koster meg penger. Kjøper rimelig mange sanger og album derfra også, det er stort sett billigere enn å kjøpe en CD.

 

Aight. Ferdig med twittertreff med McHansern.

 

 

Referat: Dette var mye sykere enn den gangen jeg ok flyet til å olje inn Datasmurf og gi han en gundig lårmassage. Jeg ble veldig fornøyd med lårmassagen og håpte på at twittermenneskene skulle like det like godt - og det likte de. Alt i alt veldig fornøyd.

Har du slikket på Lithium eller Bundy?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...