Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

D1v1d3 8y Z3r0: i got owned by my bio TA earlier in the year

D1v1d3 8y Z3r0: she was like "So, what are some possible effects from mutated genes?"

D1v1d3 8y Z3r0: i said "Well, it could cause different coding of proteins, or it could cause you to develop special powers, like retractable claws from your hands"

D1v1d3 8y Z3r0: the TA was like, "Wrong. Those claws are government implants. Wolverine's mutant power is his healing ability."

http://bash.org/?654170

Lol

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen prate potet her?

Jeg habla gullerot.

 

 

Jeg går gjennom diverse sanger jeg liker fra hhv. Rush, Fly By Night, 2112, A Farewell to Kings, Moving Pictures, Hold Your Fire og Feedback.

Har du noen sanger å anbefale fra Test for Echo?

Test for echo, the color of right, time and motion, og totem liker jeg best.

Lenke til kommentar

Men det stemmer ikke. Wolverine sine klør var en del av mutasjonen hans, adamantium-skjelettet hans var myndighetene sitt arbeid. De gamle klørne hans knakk for et godt ord. Regenereringsevnene hans er grunnen til at han overlever å ha et i utgangspunktet giftig stoff som skjelett.

 

Edit: Bytex: Jeg vet. :(

Endret av Eplefe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men det stemmer ikke. Wolverine sine klør var en del av mutasjonen hans, adamantium-skjelettet hans var myndighetene sitt arbeid. De gamle klørne hans knakk for et godt ord. Regenereringsevnene hans er grunnen til at han overlever å ha et i utgangspunktet giftig stoff som skjelett.

Nerdpoint awarded.

 

edit: Det jeg er imponert over er hvordan de klarte å få det til å vokse som knivblader. Originalt minnet det ikke litt om kniver en gang.

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vettafaen smurf, bare sett på Rush in Rio så har du de beste låtene fra alle tidsperiodene på en plass.

Er ikke det en konsert-video? Jeg foretrekker musikkfiler, da jeg enkelt og greit kan slenge de over på MP3-spilleren / brenne ut en CD og ha i bilen for roadtrips.

 

Test for echo, the color of right, time and motion, og totem liker jeg best.

Skal sjekke de ut.

Lenke til kommentar

Hva gjør man på Raptus bortsett fra å stalke Mads Eriksen?

Går på seminarer og foredrag, Q&As, kjøper stuff man ikke har råd til,får signert samlealbum og vanlige album og i enkelte tilfeller får man originaltegninger (jeg har av Batman, Spiderman og - om den ikke forsvant i klepto-fingrene til min eks-stemor - Sandman.

<------ kjenner Raptusgeneralen

Men fakta om mutantevnene til en av de mest sentrale x-mennene, det visste du ikke. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...