Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde med McHansern?

Hysj. Er ikke meningen at hele forumet skal vite om min hemmelige forelskelse :---(

Han er bare interessert i thaihorer forresten. Så jeg må enten bli asiater eller gi opp håpet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg tenker meg om er Thaidamer utrolig lite tiltrekkende. Det er ett eller annet ved de som gjør at jeg ikke kunne inngått et forhold eller lignende med de.

Sånn sett setter jeg både Sør-Amerikanere og Afrikanere over.

Skrevet

Sorry. Jeg følte meg bare angrepet idet Slimda brakte deg på banen, ettersom jeg er helt på knærne etter deg. Fikk panikk og prøvde å snike meg unna spotlighten. Tilgi meg. :(

Skrevet

Takler ikke stemmen på thaidamer, de er så høye og gneldrete. Er en hel gjeng der foreldrene mine bor, alle har den tynne skrikende stemmen når de snakker til hverandre.

Skrevet

Mangler bare deg i senga mi nå Slimda. Hva sier du? Jeg har en whisky med ditt navn på! (Ikke egentlig, står noe annet da.)

Ikke ødelegg ham helt da, jeg trenger at han klarer å gå litt rundt i morgen i hvertfall. Men kos dere.

Skrevet (endret)

Mangler bare deg i senga mi nå Slimda. Hva sier du? Jeg har en whisky med ditt navn på! (Ikke egentlig, står noe annet da.)

Ånei. Drømmegutten er homse, herregud. Nå henger jeg meg på korset. :(

DET ER SÅ JÆVLIG TYPISK. Jeg gir opp Jesus.

Endret av Vida
Skrevet

Jeg kommer bare innom om du har Villa til meg. :(

Ikke ødelegg ham helt da, jeg trenger at han klarer å gå litt rundt i morgen i hvertfall. Men kos dere.

Gå? Jeg kommer med sykkel!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...