Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste grunnen til at jeg ikke er moderator nå, er fordi jeg har aldri søkt om det :cool:

 

Heh, jeg har søkt, men tror nok ikke jeg er førstevalget. Jeg er også bare 17 år. Jeg søker ikke forumveileder/moderator-stilling fordi det er kult med gull/grønn tittel, men fordi jeg er genuint interessert i å hjelpe til hvor enn jeg kan i alle områder i livet mitt.

 

Hadde jeg vært en hero på HoN, eller champion på LoL hadde jeg vært support-hero/champion. :)

Lenke til kommentar

Noe av det jeg elsker med Diskusjon.no er at modereringen er ofte veldig casual. Du skal gjøre masse sprell for å bli bannlyst fra forumet. Og det er jo fantastisk. :) ( Med andre forum som er veldig mye større blir du bannlyst bare du skriker litt for høyt EN gang. Huff. ) Derfor liker jeg friheten Diskusjon.no tilbyr. Jeg kan være meg selv, med andre ord.

Lenke til kommentar

Heh, jeg har søkt, men tror nok ikke jeg er førstevalget. Jeg er også bare 17 år. Jeg søker ikke forumveileder/moderator-stilling fordi det er kult med gull/grønn tittel, men fordi jeg er genuint interessert i å hjelpe til hvor enn jeg kan i alle områder i livet mitt.

 

Hadde jeg vært en hero på HoN, eller champion på LoL hadde jeg vært support-hero/champion. :)

 

 

Noe av det jeg elsker med Diskusjon.no er at modereringen er ofte veldig casual. Du skal gjøre masse sprell for å bli bannlyst fra forumet. Og det er jo fantastisk. :) ( Med andre forum som er veldig mye større blir du bannlyst bare du skriker litt for høyt EN gang. Huff. ) Derfor liker jeg friheten Diskusjon.no tilbyr. Jeg kan være meg selv, med andre ord.

Du begynner å bli brun på leppene..

Lenke til kommentar

I så fall er du banbar.

Jeg har klart meg i 1,5 år uten en eneste advarsel. Jeg er helt klart ubanbar.

 

Jeg har ikke motatt en eneste advarsel siden jeg startet på forumet. Den eneste jeg har fått har vært fordi jeg var AFK mens en venn var på datamaskinen min via teamviewer, han var full og skrev hatmeldinger til en moderator. Utenom det har jeg aldri gjort noe slemt hele min forumtid. :)

 

Heh, jeg har søkt, men tror nok ikke jeg er førstevalget. Jeg er også bare 17 år. Jeg søker ikke forumveileder/moderator-stilling fordi det er kult med gull/grønn tittel, men fordi jeg er genuint interessert i å hjelpe til hvor enn jeg kan i alle områder i livet mitt.

 

Hadde jeg vært en hero på HoN, eller champion på LoL hadde jeg vært support-hero/champion. :)

 

 

Noe av det jeg elsker med Diskusjon.no er at modereringen er ofte veldig casual. Du skal gjøre masse sprell for å bli bannlyst fra forumet. Og det er jo fantastisk. :) ( Med andre forum som er veldig mye større blir du bannlyst bare du skriker litt for høyt EN gang. Huff. ) Derfor liker jeg friheten Diskusjon.no tilbyr. Jeg kan være meg selv, med andre ord.

Du begynner å bli brun på leppene..

 

Kva er det de snakker om, unge mann?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...