Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw, tøft gjort med studie i York! :D

 

Likte meg så godt de to ukene i januar, ble virkelig forelska i byen!

HiST har en kjempegod avtale med universitetet der, så slipper å betale noe, og de fikser sted å bo for meg.

 

Engelsklæreren min tok faktisk en samtale med meg på fredag, for å overtale meg til å dra, for han mente jeg var perfekt for opplegget :D Da får jeg også kompetanse til å undervise engelsk på VGS.

Lenke til kommentar

trur det er ganske åpenbart da det står balli som "mellomnavn" på facebook.

 

Haha :p

Blubb blubb

Indeed smoking-pipe-024.gif

 

@bundy,

wtf :dontgetit:

" there's a lot of good bacteria in the birth canal (AKA the vagina) that does all kinds of wonders for the baby's immune system. Seriously, one reason there's added risk in a c-section is that babies miss out on that smear of bacteria"

 

"When you bear down in labor, you use the same muscles you use when you have a bowel movement. The urge to push a baby is pretty much the same as the urge to use the toilet"

 

"As far as the baby's involvement: Any poop action will probably happen earlier in the pushing stage and be well out of the way before the baby's head emerges. Women often have diarrhea at the onset of labor: the hormone progesterone loosens intestines along with everything else."

 

Prøver å gjøre deg gay.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Noen her som vet om det går an å endre en sending mens den er på vei? Smiske med posten elns? :p Har en pakke som venter i Bergen, har ikke blitt videresendt enda. Ser at jeg har fyllt ut to adresser og har valgt den "feile" som primæradresse på mystisk vis. Hadde vært greit å fått den her isteden, er ikke SÅ langt borte fra hverandre heller så burde egentlig være mulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...