Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ... Er det "farlig" å dusje når man har feber? For jeg er evig fysen på en dusj, men vet ikke om jeg blir sykere av det eller ei.

 

Vil tro det kan ha den motsatte effekten... Skylt av deg all driten du har ligget du i og blir vel litt oppfrisket.

 

Det er i hvert fall det står i min selvskrevne legehåndbok som jeg ikke har skrevet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

 

Leste nettopp om maksimum tid du kan sove på armene før det begynner å bli kritisk . 4 timer , etter det så kan det utvikle seg nekrose :ph34r:

 

Kan ikke finne noe sted at man kan få nekrose av å sovne på armen.

 

Hadde vært skummelt og risikere å ende opp sånn:

 

(obs, ekkelt bilde)

 

 

322px-Tissue_necrosis_following_bite_from_Bothrops_asper_PLoS_Medicine.jpg

 

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Jeg er så misunnelig på dere som bor i storbyer, her i Stockholm kan jeg få sushi, mcdonalds, burgerking, restauranter, kinesiske restauranter, meksikanse restauranter, ica, ica stormarked, hoteller, taxi, billeie, klesbutikker, frisører, bowling, kino ++++ alt innenfor 10 minutter gåing.

 

Herregud så greit dere har det. Og en annen ting: Gratis wifi og 3g i hele byen.

Win.

Alt dette har jeg (- burger king) innenfor maks 15-20 min. gange (maks 5 min. kjøring), og jeg bor ikke i en storby engang. Win?

Lenke til kommentar

Jeg er så misunnelig på dere som bor i storbyer, her i Stockholm kan jeg få sushi, mcdonalds, burgerking, restauranter, kinesiske restauranter, meksikanse restauranter, ica, ica stormarked, hoteller, taxi, billeie, klesbutikker, frisører, bowling, kino ++++ alt innenfor 10 minutter gåing.

 

Herregud så greit dere har det. Og en annen ting: Gratis wifi og 3g i hele byen.

Win.

Alt dette har jeg (- burger king) innenfor maks 15-20 min. gange (maks 5 min. kjøring), og jeg bor ikke i en storby engang. Win?

 

I believe so. High five!

 

blog_highfive.jpg?w=264&h=250

 

Vil ikke si man er "heldig" om man bor nærme en BK eller McD...

Vil ha sjokomelken din Romis, gimmegimmegimme.

 

Jeg tror faktisk jeg går å spiser litt sushi også, så du kan få sjokomelken min. :)

 

Tilbake om litt!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Eneste jeg kan tenke meg er at man blir ekstra fort varm av varmen og dampen, og kan svime av. Jeg takler ikke ikke slikt når jeg har feber hvertfall.

 

Hvorfor mottar jeg ikke regningen fra lånekassen, får bare sms om at jeg har glemt å betale.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle man bli sykere av å dusje?

Aner ikke. Oppvokst i Orkdal, der blir man lært slike ting på skolen.

Det er dessverre alt for mange myter som blir servert som sannheter på skoler rundt omkring. Som f.eks. at 80% av varmetapet går gjennom hodet hvis man ikke bruker lue. Eller at man blir narkoman av å prøve hasj.

 

Lasta ned en amerikansk e-bok som heter "Lies my teacher told me" en gang. Den var ganske interresant.

Lenke til kommentar

Eneste jeg kan tenke meg er at man blir ekstra fort varm av varmen og dampen, og kan svime av. Jeg takler ikke ikke slikt når jeg har feber hvertfall.

 

Hvorfor mottar jeg ikke regningen fra lånekassen, får bare sms om at jeg har glemt å betale.

Kanskje du får det på nettbanken, og ikke fysisk? Er slik jeg får de.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nja! Fant den på lånekassen.no, men det sto at dem hadde sendt den på post også, og det stemmer ikke. Men samma det, jeg fikk betalingsutsettelse. Lurer på hvor mange man får før man må betale? tror jeg har kun betalt en gang i løpet av 2 år eller noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...