Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Qatar Airways flight 614 mellom Doha og Saigon viste de "Trolljegeren" med Arabisk, kinesisk og Vietnamesisk tekst.

 

Dere vet ikke å sette pris på god info om norsk film om det så treffer dere i ansiktet IDIOTAR!!!

Vi vet når vi skal overse landsbyidioten, heter det.

 

Jeg har vel så og si aldri vært utenfor Ring 3 i Norge. HEHEHEHEE.

Lenke til kommentar

På Qatar Airways flight 614 mellom Doha og Saigon viste de "Trolljegeren" med Arabisk, kinesisk og Vietnamesisk tekst.

 

Dere vet ikke å sette pris på god info om norsk film om det så treffer dere i ansiktet IDIOTAR!!!

Vi vet når vi skal overse landsbyidioten, heter det.

 

Jeg har vel så og si aldri vært utenfor Ring 3 i Norge. HEHEHEHEE.

 

Har ikke de bodd både i Asker og Bærum ph34r.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror du skremte bort lakris, lars. Vi er som en gjeng apekatter på en øde øy i stillehavet, og når det først kommer et fly med bananer velger du å kaste stein på det. Og nå som jeg beskylder deg for dette har vi kommet til stadiet hvor vi begynner å krangle. Deretter blir en av oss slått ihjel og den heldige ender til slutt opp med bananen.

Lenke til kommentar

Har ikke de bodd både i Asker og Bærum ph34r.gif

 

Du følger med. :love:

 

Jo, det var et såkalt "figure of speech". Begge deler er jo innenfor 20min fra Oslo, det er ikke så langt unna.

 

Har du egentlig telling på alle stalkersene dine? (jeg har forøvrig hukommelse som en elefant!) du må reise mer i Norge, den store verden kan alltids vente!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...