Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om det er et marked for mannlig prostitusjon. Jeg lurer også på om etterspørrerne består av 50 år gamle menn. Dette ønsker jeg at noen skal svare på.

 

Etterspørselen blir større jo yngre du er og jo mer gutteaktig du ser ut. Jo eldre du er, vil etterspørselen minke. Det vil for det meste være gamle menn.

 

<3

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om det er et marked for mannlig prostitusjon. Jeg lurer også på om etterspørrerne består av 50 år gamle menn. Dette ønsker jeg at noen skal svare på.

Ja, det finnes et marked for mannlig prostitusjon. Etterspørrerne er menn som kvinner. Skal visst være godt betalt.

Har det blitt bedre siden 1997? Husker at det da var vanskelig for dem å komme seg inn på arbeidsmarkedet, i alle fall i Oslo, omegn og på danskebåten. Dette grunnet de kvinnelige prostituerte.

 

Gjett hva...

Husker noen HW-fotball med medfølgende grillings i parken? Det var da biril og kitty hooka opp og vi kasta frisbee etter skatere. Jeg fant et gammelt minnekort som var tomt. Måtte bare sjekke med Recuva hva som var på. Der fant jeg 12 bilder fra grillingsen!

Gjett om! Det var da du og Arinodin drev og daska meg ... :love:

Husker også dunken din med hjemmelaga long island ice tea, og bildene som ble tatt av meg og Eivind da vi pissa på trær.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...