Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fargoth, får ikke folda nå i påsken da jeg er på laptopen og jeg foretrekker å spille dagen lang uten at det lagger, noe jeg så vidt klarer på denne møkka. :p

Må jo skru av trillian, firefox, vuze, winamp og what not for å kunne spille WoW og DDO uten lag. :p

Det synes godt på statistikken når du tar pauser i foldingen ( :) ), men jeg har fått byttet kjøler på CPU og folder derfor med en Phenom II X4 955 også for tiden, noe som gir rundt 1500 PPD mer enn tidligere. Det har kommet en ny klient for flerkjerneprosessorer også nå som jeg har planer om å fore Phenomen med, noe som ytterligere vil øke produksjonen med 1500-2000 PPD. Ellers er det jo litt synd at ikke flere har kastet seg på med sine maskiner, men jeg håper fortsatt at flere finner interesse for å være med på sikt. Vi nærmer oss jo snart 200.000 poeng, og det er jo ikke så aller verst med tanke på hvor kort tid vi har holdt på. Det er heller ikke lenge til DNFK er blandt de 200 beste bidragsyterene under team Hardware.no. :)

Jaså, interessant.

Hvor finner jeg statistikken hen? Hadde vært morsomt å se.

Minner meg på at jeg må prøve å få i gang et par av maskinene som står her og støver ned. Har jo masse hardware liggende, samt et par skjermer. Kunne vært gøy å hooke opp dem og latt de stå og gå og folde når jeg er tilbake på Steinkjer.

 

Også lyst til å fylle en av dem med olje.

 

I like me so much better when I'm naked. :p

 

KittyCat, sier du?

Nei, jeg snakket ut fra et generelt basis. Jeg er veldig glad i å sprade rundt med lite eller ingen klær.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Spør om du kan ta med leftover huden hjem og steke som bacon. Og Anfall kommer hjem og bare.."Mmm..I smell..bacon?"

Heller dyppe det i pannekakerøre og så steke. :dribble:

Lenke til kommentar

Kan vi ikke heller snakke om en interessant bruker da?

 

Som f.eks han derre CypheroN eller hva han heter.

Plx btch. Nyhus er mye mer interessant. I alle fall nå som han ikke er bøllete lenger. Dessuten har jeg møtt ham.

Det er helt okay om du vil ta på meg.

 

Okay da. La oss prate om Nyhus i stedet.

Plxplx hold meg og kjæresten min ute av fantasiene dine/deres.

Kan holde dama di ute, men ikke deg.

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg statistikken hen? Hadde vært morsomt å se.

Minner meg på at jeg må prøve å få i gang et par av maskinene som står her og støver ned. Har jo masse hardware liggende, samt et par skjermer. Kunne vært gøy å hooke opp dem og latt de stå og gå og folde når jeg er tilbake på Steinkjer.

 

Også lyst til å fylle en av dem med olje.

Det var statistikken her jeg tenkte på, du kan se statistikk for timer/dager/uker og måneder. Jeg sjekker der et par ganger i uken og jeg vet sånn ca hva jeg ligger på så jeg deduserer meg stort sett frem til hva som kommer fra meg og hva som kommer fra andre. De gangene produksjonen har dalt merkbart har jeg bare antatt at det var deg da jeg ikke har hørt noe mer fra WheelMan på en stund.

 

Edit: PC i olje hadde jo vert spennende, det er jo en liten konfirmant som har et slikt prosjekt gående her på forumet. Problemet er vel stort sett å finne billig mineralolje, det er jo ikke akkurat gratis. Et forseglet kabinett i pleksiglass eller et akvarium/etc er jo også å foretrekke når man først skal snekre i hop noe såpass spitzy.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Gratulerer! Post bilde av herligheten?
Det er jo et relativt forutsigbart motiv, men hvorfor ikke. Kanskje klarer jeg den på under et minutt etter litt mer fikling.

 

 

Selvfølgelig, men uansett hvor like troféer er, så ønsker man jo å vise dem fram. Enkelte ønsker også å se dem.

 

Omsider hjemme fra jobb, har dusjet og funnet fram noe "Silver Select" til glasset for å roe nervene.

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg statistikken hen? Hadde vært morsomt å se.

Minner meg på at jeg må prøve å få i gang et par av maskinene som står her og støver ned. Har jo masse hardware liggende, samt et par skjermer. Kunne vært gøy å hooke opp dem og latt de stå og gå og folde når jeg er tilbake på Steinkjer.

 

Også lyst til å fylle en av dem med olje.

Det var statistikken her jeg tenkte på, du kan se statistikk for timer/dager/uker og måneder. Jeg sjekker der et par ganger i uken og jeg vet sånn ca hva jeg ligger på så jeg deduserer meg stort sett frem til hva som kommer fra meg og hva som kommer fra andre. De gangene produksjonen har dalt merkbart har jeg bare antatt at det var deg da jeg ikke har hørt noe mer fra WheelMan på en stund.

Aha ... Ja, du skal ikke se bort i fra at det er meg. Det er ikke alltid jeg husker på å starte ting igjen når jeg har restarta. Evt. når maskina restarter seg selv i løpet av morgentimene fordi jeg har glemt å restarte etter å ha installert noen oppdateringer ca 3. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...