Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis. Hadde vært bedre om du løste koden til han fyren på forumet, slik at du kunne vunnet 600 kr. :p

Siden tjenesten har har brukt til å kryptere informasjonen med har vert nede har jeg ikke sett noe mer på det, men jeg prater fortsatt med en franskmann om å knekke algoritmen til mozaiq. Neste steg mot å løse mysteriet nå er derimot å finne ut hvilken tjeneste han har brukt for å kryptere teksten som utgjør filnavnet på det vedlagte bildet i førstepost, det utgjør så vidt jeg kan forstå passordet vi trenger for å lese den steganografiske informasjonen som er embedet med mozaiq i avataren hans.

 

Gratulerer! Post bilde av herligheten?
Det er jo et relativt forutsigbart motiv, men hvorfor ikke. Kanskje klarer jeg den på under et minutt etter litt mer fikling.

 

 

kube.jpg

 

 

Kan jeg by på en Corona? ;)

Har du lime?

Og en liten paraply mens vi er i gang?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Grattis. Hadde vært bedre om du løste koden til han fyren på forumet, slik at du kunne vunnet 600 kr. :p

Siden tjenesten har har brukt til å kryptere informasjonen med har vert nede har jeg ikke sett noe mer på det, men jeg prater fortsatt med en franskmann om å knekke algoritmen til mozaiq. Neste steg mot å løse mysteriet nå er derimot å finne ut hvilken tjeneste han har brukt for å kryptere teksten som utgjør filnavnet på det vedlagte bildet i førstepost, det utgjør så vidt jeg kan forstå passordet vi trenger for å lese den steganografiske informasjonen som er embedet med mozaiq i avataren hans.

Interessant. Vet egentlig ikke hva du prater om, men håper du greier å knekke koden. :D

Lenke til kommentar

Tror jeg løste en en sommer, men det var sånn one time only, og aldri igjen. :p

 

Oh well, jeg fant en goon fra Australia i Oslo.

Om det er den goonen jeg tror det er, kan jeg kanskje endelig begynne å skrive tidenes kjærlighetshistorie som vil feie Romeo & Julie under teppet og ta verden med storm!

Lenke til kommentar

Spør om du kan ta med leftover huden hjem og steke som bacon. Og Anfall kommer hjem og bare.."Mmm..I smell..bacon?"

Jeg fikk faktisk tilbudet om jeg ville ha med hudfillene. Men jeg avslo.

 

Det var forresten dritrått. Det ble utrolig bra (bilder kommer i morra eller mandag), Christiane var proff til fingerspissene og utrolig koselig og ikke minst så var det en opplevelse for livet.

Fluesopp er forresten om mulig enda koseligere i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Spør om du kan ta med leftover huden hjem og steke som bacon. Og Anfall kommer hjem og bare.."Mmm..I smell..bacon?"

Jeg fikk faktisk tilbudet om jeg ville ha med hudfillene. Men jeg avslo.

 

Det var forresten dritrått. Det ble utrolig bra (bilder kommer i morra eller mandag), Christiane var proff til fingerspissene og utrolig koselig og ikke minst så var det en opplevelse for livet.

Fluesopp er forresten om mulig enda koseligere i virkeligheten.

Da har jaggu me gutten søkt på flygelederutdanningen. :)

Nice! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...