Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg skal sette meg inn i Adobe Premiere for å få lagt ut en testvideo av vindmølle-renderen ... :hmm:

Gjør det, kompetanse inne videoredigering får du alltid bruk for siden. :)

Jeg har noe kompetanse, fra et år med et eller annet funky program fra AVID, samt noe Final Cut.

 

Eneste kjedelige med Alice Cooper, blir at de har visst fjerna den største scenen hvor bl.a. Deep Purple og Motörhead spilte, så han blir å spille på en mindre scene i sentrum.

Den ble stappfull i fjor da CC Cowboys spilte, så jeg kan ikke se for meg at det vil være mulig å komme i nærheten engang nå. :p

Lenke til kommentar

Deilig å spy midt i parken kl. 12.00 på dagen..Føler meg som en narkis.

Hahaha! Hvorfor gjorde du dette da?

13:37!

Var helt ok i første time, i andre time begynte jeg å bli litt kvalm... Så kom storefri, og jeg var sinnsykt kvalm. På vei til bussen (hadde allerede bestemt meg for å dra hjem) klarte jeg å spy (_MYE_) i parken hvor folk sitter. Æsj. Tok masse snø over og kjøpte meg en brus på Narvesen for å få litt bedre smak i munn..Nå sitter jeg her med en pepsi (som i følge morra mi er bra for magen når man har spydd), med dyne over ryggen..Har duppa av i noen minutter, men tror jeg skal opp og få meg en paracet eller to...

 

Og hvorfor jeg spydde, who knows. Hittil i dag har jeg spist frokostblanding kl. 06.30 (melka?), baguett og tine sjokolademelk kl. 09.00 og pepsi nå. Sikkert melka.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Deilig å spy midt i parken kl. 12.00 på dagen..Føler meg som en narkis.

 

Jeg spydde engang rett utenfor en matvarebutikk på et kjøpesenter, massevis av folk rundt.

Ikke særlig morsomt.

Lenke til kommentar

Deilig å spy midt i parken kl. 12.00 på dagen..Føler meg som en narkis.

 

Jeg spydde engang rett utenfor en matvarebutikk på et kjøpesenter, massevis av folk rundt.

Ikke særlig morsomt.

Hva gjør man da? Leiter etter noe å tørke opp med eller setter en bøtte over og lager dette fjeset -> :whistle:

Lenke til kommentar

Spysjuken går visst sin seiersgang rundt om i landet og forventes å nå sin topp i løpet av mars leste jeg her om dagen. Kan hende det er den du har fått.

Hehe, også 1.Mars og greier.

 

Deilig å spy midt i parken kl. 12.00 på dagen..Føler meg som en narkis.

Jeg spydde engang rett utenfor en matvarebutikk på et kjøpesenter, massevis av folk rundt.

Ikke særlig morsomt.

Hva gjør man da? Leiter etter noe å tørke opp med eller setter en bøtte over og lager dette fjeset -> :whistle:

Eller dette.

trollface.png

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...