Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant den for real nå.

 

Rainymood.com var den som ble linket til :]

 

 

 

Lønner seg å aldri slette logg på pc'en : D

Bookmarked her og ja. Noen andre som hører veldig, veldig svak musikk litt ute i 30-min versjonen forresten? :ermm:

 

Ja,sikkert noe underbevisthetsting som skal hypnotisere oss.

Lenke til kommentar

Har ligget noen timer i boblebadet og sitter med noen øl nå. Har desverre gått tom for Red Bull, men en enkel morgen går greit uten. Blir heller noen bokser til lunsh da. Heldigvis har Vannilla coke i kjøleskapet så det blir en grei morgen i morgen tidelig. Skal til byen og shoppe litt og muligens. Hvor mange øl det blir nå i kveld og hvor snet det blir for jeg se. Har av en eller annen grunn vondt i beinet. Skulle ønske det kunne gi seg.

Lenke til kommentar

Fuck. Jeg hater første natta en skal sove aleine etter flere netter med selskap. Føles som et håpløst prosjekt akkurat nå. Meeeh.

 

Gjør noe hyggelig som en bok og en kopp te på sengen før du slukker lyset.

 

"nei drikk redbull!" :roll:

 

Egner seg ikke til å drikke like før man skal sove. Vet du virkelig ikke det... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Fuck. Jeg hater første natta en skal sove aleine etter flere netter med selskap. Føles som et håpløst prosjekt akkurat nå. Meeeh.

Kjenner den følelsen ja. Men jeg pleide å jukse litt så jeg slapp å ligge i timesvis og kjenne på ensomheten.

Lenke til kommentar

Misunner deg ikke, å være vant å sove sammen med noen for så å sove alene er en laaang tilvenningperiode,noe forbanna drit.

Jeg syns det er første natta som er verst. Da får jeg stort sett ikke sove i det hele tatt. Noe som gjør det lettere å sove andre natta. Så går det litt så som så, før jeg får selskap igjen i helgene. Stort sett.

 

Kjenner den følelsen ja. Men jeg pleide å jukse litt så jeg slapp å ligge i timesvis og kjenne på ensomheten.

Jeg har ikke noe å jukse med. :p

Lenke til kommentar

Fant den for real nå.

 

Rainymood.com var den som ble linket til :]

 

 

 

Lønner seg å aldri slette logg på pc'en : D

 

Sykt digg! Bookmarked :) Heldigvis bor jeg i Bergen hvor jeg ofte får dette "live", men det har vært en særdeles tørr vinter så langt..

Lenke til kommentar

Fuck. Jeg hater første natta en skal sove aleine etter flere netter med selskap. Føles som et håpløst prosjekt akkurat nå. Meeeh.

 

+1

 

Btw, den white noise saken var ditt. Har ikke sovet så dårlig på lenge, og jeg orket aldri å stå opp for å fjerne den. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...