Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Og hvorfor jeg spydde, who knows. Hittil i dag har jeg spist frokostblanding kl. 06.30 (melka?), baguett og tine sjokolademelk kl. 09.00 og pepsi nå. Sikkert melka.

Snart kommer vel diareen også, dersom det er omgangssyken du har pådratt deg.

 

Jeg har noe kompetanse, fra et år med et eller annet funky program fra AVID, samt noe Final Cut.

Prinsippene er jo så og si identiske imellom programmene så du vil bare bygge videre på kompetansen du har uansett. Utlært blir man jo aldri, og nå som det begynner å bli fart på GPU-implementasjonen i de større programmene kan man begynne å snakke om muligheter også oss vanlige dødelige som helst ikke vil dedikere egne maskiner til videorendering.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Today, I bought Plan B for the first time. Not because I had unprotected sex, but to make the cashier think someone would actually sleep with me. FML

#8658890 (211)

 

I agree, your life sucks (3903) - you totally deserved it (15918)

 

On 02/26/2010 at 6:11am - love - by Anonymous (woman) - Norway (Sor-Trondelag)

 

Noen som føler seg skyldige her? :p

Lenke til kommentar

Da er jeg nogenlunde frisk. To bad det måtte ta hele vinterferien, fikk ikke gjort noe som helst. Så har jeg vært uten nett siden torsdag, noe som faktisk ikke var så ille. Var ikke iform til å sitte på pc-en merkelig nok, så jeg fikk sett ferdig csi miami sesong fem. Så har noen dødd/har det skjedd noe ekstraordinært mens jeg har vært borte ?

Lenke til kommentar

Jeg har noe kompetanse, fra et år med et eller annet funky program fra AVID, samt noe Final Cut.

Prinsippene er jo så og si identiske imellom programmene så du vil bare bygge videre på kompetansen du har uansett. Utlært blir man jo aldri, og nå som det begynner å bli fart på GPU-implementasjonen i de større programmene kan man begynne å snakke om muligheter også oss vanlige dødelige som helst ikke vil dedikere egne maskiner til videorendering.

Ja, det er sant.

Lenke til kommentar

Noen som husker en serie, som var en fyr. Fugl kanskje ? Som tok opp problemer i samfunnet, og ja ga oss info osv. F.eks hva som ville skjedd om et atomkraftverk eksploderte, han var rosa tror jeg.Noen som husker en serie, som var en fyr. Fugl kanskje ? Som tok opp problemer i samfunnet, og ja ga oss info osv. F.eks hva som ville skjedd om et atomkraftverk eksploderte, han var rosa tror jeg. Jeg kunne nesten dødd for og få sett det igjen / fått det på tv igjen. Klarer bare ikke huske va serien het. Den gikk på fox kids.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...