Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Isj da. Høres utrivelig ut.

 

Gud, jeg er lei av å vente på at test-rendringa skal være over så jeg kan se om det ble noe brukbart. :p

Kan ikke si at jeg gleder meg SÅ mye til å la alle fire kjernene jobbe med å rendre ut en full, produksjonsklar render på 2048x2048 når jeg kommer hjem. :p

 

edit: Alice Cooper til Steinkjerfestivalen! :D Fuckin' awesome! :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Isj da. Høres utrivelig ut.

 

Gud, jeg er lei av å vente på at test-rendringa skal være over så jeg kan se om det ble noe brukbart. :p

Kan ikke si at jeg gleder meg SÅ mye til å la alle fire kjernene jobbe med å rendre ut en full, produksjonsklar render på 2048x2048 når jeg kommer hjem. :p

 

edit: Alice Cooper til Steinkjerfestivalen! :D Fuckin' awesome! :D

Jøss, stort navn.. Dog så vinner "Sweden rock festival" denne sommeren med folk som: Guns N' Roses, Aerosmith, Gary Moore, Slayer, Danzig, Opeth, Nazareth og Alestorm! Pluss mange fler!

 

EDIT: Glemte Billy Idol

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Dog så vinner "Sweden rock festival" denne sommeren med folk som: Guns N' Roses, Aerosmith, Gary Moore, Slayer, Danzig, Opeth, Nazareth og Alestorm! Pluss mange fler!

 

EDIT: Glemte Billy Idol

 

Norway Rock FTW!!! Kunne godt teke turen til Sverige, men står over, til fordel for Kvinesdal, nok ei gong. Folder hendene for at dei ikkje skuffar i forsøket på å erstatta BLS...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...