Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

I dag blir det lasagne til middag. :thumbup:

I can digg that :)

 

Også videre. Kan jo bare gå på programlisten på 90 tallet og utover Fox kids hadde. Så ser du, jeg synes iallefall det var mye bedre enn hva som er idag på disney. Da tenker jeg på Spesial agent Oso, handy mandy, også videre.

Omtrent alle syns at det som gikk på barnetv eller TV generelt da de var ung er bedre en det som går på TV nå uansett.

 

Hva ser dette ellers ut som?
Haha,kvalitetsserie :lol:
Hva i allverden har det med at jeg tror at alle liker det samme? Det var en generell skeptisk til at det var et kvalitetsprogram som gikk på FoxKids og ikke hva alle liker.

 

Må si du er litt av en stråmann :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er rimelig pissed akkurat nå. Jeg hadde koteletter liggende i kjøleskapet. Gjett om de hadde blitt sure og uspiselige? JA - de hadde nettopp det. Pokker, nå sitter jeg her uten mat. Jeg er frustrert, sulten og sliten etter jobben. Hva skal jeg spise nå? Lurer på om det blir take-away i dag, kjøpe nye koteletter, legge dem i marinade i kveld. Ja, det blir nok løsningen. Dyrt, men likevel kjapt, enkelt og godt.

Lenke til kommentar
Omtrent alle syns at det som gikk på barnetv eller TV generelt da de var ung er bedre en det som går på TV nå uansett.

Definitivt. Kvaliteten på barne-tv har sunket veldig. På NRK så var favoritten det koselige Sesam Stasjon, mens nå sender de programmer med snakkende fugler. :dontgetit: Fox-Kids hadde også mye bra, men av en litt annen art enn det NRK sendte. Igjen så sender denne kanalen (eller etterfølgeren av kanalen)programmer av dårlig kvalitet nå i dag. :mad:

Endret av Crash
Lenke til kommentar

På NRK så var favoritten det koselige Sesam Stasjon, mens nå sender de programmer med snakkende fugler. :dontgetit:

Ser ikke den store forskjellen på snakkende fugler og snakkende kakemonstre.

Riktig nok ikke, men Sesam Stasjon var likevel en smule mer pedagogisk. :thumbup: Kvalitetsmessig så vil vel de fleste også være enig i at Sesam Stasjon nådde mye lenger. Men det er jo til syvende og sist nostalgien som avgjør. 90-tallet var en gullalder for min del.

Lenke til kommentar

Noen som husker en serie, som var en fyr. Fugl kanskje ? Som tok opp problemer i samfunnet, og ja ga oss info osv. F.eks hva som ville skjedd om et atomkraftverk eksploderte, han var rosa tror jeg.Noen som husker en serie, som var en fyr. Fugl kanskje ? Som tok opp problemer i samfunnet, og ja ga oss info osv. F.eks hva som ville skjedd om et atomkraftverk eksploderte, han var rosa tror jeg. Jeg kunne nesten dødd for og få sett det igjen / fått det på tv igjen. Klarer bare ikke huske va serien het. Den gikk på fox kids.

 

Hah den serien husker jeg så på i mine glade barne dager, fox kidz var tider det :love:

Lenke til kommentar
b-real: Står til? Blitt noe bedre kjent med folk der nede? ;)
Mjaa...tjaa..kan vel ikke si det :p

 

Omtrent alle syns at det som gikk på barnetv eller TV generelt da de var ung er bedre en det som går på TV nå uansett.

Definitivt. Kvaliteten på barne-tv har sunket veldig. På NRK så var favoritten det koselige Sesam Stasjon, mens nå sender de programmer med snakkende fugler. :dontgetit: Fox-Kids hadde også mye bra, men av en litt annen art enn det NRK sendte. Igjen så sender denne kanalen (eller etterfølgeren av kanalen)programmer av dårlig kvalitet nå i dag. :mad:

Snakkende fugler? Da tror jeg du kanskje trenger å gå litt tilbake i tid og se hva som gikk på barnetv som var vel så syre som det som går i dag.

 

Må si du er litt av en stråmann :)
Og det sier du... :roll:
Ja det sier jeg for når du tillegger meg meninger som jeg ikke har så er jo det rimelig definisjonen av hele greia. Men for all del, forklar deg, jeg lytter mer en gjerne :wee:
Lenke til kommentar

b-real se til pokker og skru på Disney Channel: Playhouse eller NRK sitt LATTERLIGEbarne-lol-wtf-tard-TV så ser du selv å hooribelt dårlig dagens tv for barn er..nærmest hjernevasking og ikke minst at det må minske hjernekapasiteten til små kidza med de dumme naive barne tv programm hostsa som er...

 

Det er kjipt å være syk på jobb. Skuff.

 

Skulle gjerne hatt en jobb jeg, penger vokser ikke på PC stolen eller six-packen... :p Men jobbe på Kiwi er for ekstremt så hel tids sommerjobber som er litt mer praksiske passer meg bedre.

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
b-real se til pokker og skru på Disney Channel: Playhouse eller NRK sitt LATTERLIGEbarne-lol-wtf-tard-TV så ser du selv å hooribelt dårlig dagens tv for barn er..nærmest hjernevasking og ikke minst at det må minske hjernekapasiteten til små kidza med de dumme naive barne tv programm hostsa som er...
Unnskyld meg men jeg har faktisk sett "barnetv" både på NRK og disney-channel..:)
Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt en jobb jeg, penger vokser ikke på PC stolen eller six-packen... :p Men jobbe på Kiwi er for ekstremt så hel tids sommerjobber som er litt mer praksiske passer meg bedre.

 

Vel, jeg jobber på kundeservice og skal egentlig lytte til kunder som ringer inn. Det er selvsagt litt kjipt når jeg har øreverk og litt feber. Ikke har de noen arbeidsoppgaver til meg utenom det heller, så da blir det å prøve å finne på ting selv..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...