Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en urgammel Microsoft Intellimouse, jeg. Hver gang jeg kikker på nye tenker jeg bare "nei uff, 800kr er litt for mye".

Min er så slitt at det er hvite merker på musknappene.

Endret av Bytex
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slår ikke høtt og høffor som er den nydelige telemarks dialekta her borte.
Når jeg hører han "grisen står og hyler"-duden snakke så er det nesten så jeg brekker meg.

*grøss*

Skrevet
De har endret designet på 518 bittelitt, den gamle var mye bedre :(
Jeg er veldig fornøyd med The Dark knight-edition. Den forrige jeg hadde hadde litt mindre glideputer.
Skrevet
Aner ikke hva musa mi heter jeg, vet bare at den trenger ikke å skiftes ut :p Om ønskelig kan jeg ta bilde av den og poste ^^

Du vet ikke hva hun heter en gang?

Skrevet
Aner ikke hva musa mi heter jeg, vet bare at den trenger ikke å skiftes ut :p Om ønskelig kan jeg ta bilde av den og poste ^^

Du vet ikke hva hun heter en gang?

Venta på den der :p Det er snakk om datamusa mi, ikke musa som ligger på rommet mitt og sover. Har forøvrig kikket litt på undersiden, og jeg kan se at det er en Logitech MX3<resten er umulig å lese, grunnet slitasje>.

Skrevet
Venta på den der :p Det er snakk om datamusa mi, ikke musa som ligger på rommet mitt og sover. Har forøvrig kikket litt på undersiden, og jeg kan se at det er en Logitech MX3<resten er umulig å lese, grunnet slitasje>.
3-serien er ganske grei for folk som synes 5-serien er for stor.

Selges den fortsatt forresten? Kan ikke huske å ha sett den på et par år. Den var ikke den store hiten, men likevel en helt grei mus.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...