L4r5 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 La oss snakke om musikk som noen foreslo. Ser ut som dama får skaffa seg fotopass til Tom McRae sin konsert i Bergen i mars.
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Herlig DJ. Blir helt EMO av å se hvor dårlig bergenslaget faktisk er. Kjenner det varmer hjertet å se hvor elendig det laget er.
Old Game Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Herlig DJ. Blir helt EMO av å se hvor dårlig bergenslaget faktisk er. Kjenner det varmer hjertet å se hvor elendig det laget er. Ikke sant? Får lyst til å kutte meg i ekstase.
After Dark Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Vi kan gjerne skifte over til basket. Eller tennis. Eller sykling. Gleder meg til le tour. Evnt. golf.
Eplefe Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 La oss snakke om dødsmetall i stedet. Death er kjempekult.Jeg er enig. La oss snakke om dødsmetall i stedet. Death er kjempekult. For soft. Gi meg heller Vader. Jeg er enig i den siste delen av innlegget ditt. Jeg kjøpte meg Tiger Woods sin "18 hull" for noen uker siden og ble dritskuffet da det viste seg å være en golfdvd. :\
Petter Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 lars er det ikke sånn at du bor i bergen, har du noen tips til billige overnattingsteder? skal på Rammstein konsert i sommer en gang
Herr Brun Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Vi kan gjerne skifte over til basket. Eller tennis. Eller sykling. Gleder meg til le tour. Basket!
L4r5 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 lars er det ikke sånn at du bor i bergen, har du noen tips til billige overnattingsteder? skal på Rammstein konsert i sommer en gangBor i Bergen, ja. Men jeg har desverre ikke noen tips til deg.
CypheroN Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 lars er det ikke sånn at du bor i bergen, har du noen tips til billige overnattingsteder? skal på Rammstein konsert i sommer en gangBor i Bergen, ja. Men jeg har desverre ikke noen tips til deg. Jo, det har du.
Mchansern Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Damn, jeg må bli pro i poker, en dude i paralellklassen vant 400 k i natt wat? Hvilket trinn/skole? @glimti: Utseendemessig liker jeg Portland. men jeg vettafaen om de er gode eller ei. Endret 25. januar 2010 av Mchansern
Petter Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 lars er det ikke sånn at du bor i bergen, har du noen tips til billige overnattingsteder? skal på Rammstein konsert i sommer en gangBor i Bergen, ja. Men jeg har desverre ikke noen tips til deg. Jammen du er den enste jeg "kjenner" som bor i bergen.... or wait!! i know somone!!! WEEEEE...... Noen som finner en favoritt? Bulls! ofc fordi der spiller mikkel jordan
Herr Brun Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Noen som finner en favoritt? Let's go lakers!
Aleks Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Syns vi kan prate om Lars Monsen, han er mann og fikk meg til og overnatte ute for to helger siden!
multisync Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Damn, jeg må bli pro i poker, en dude i paralellklassen vant 400 k i natt wat? Hvilket trinn/skole? Nøtterøy vgs, 3. trinn
L4r5 Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Jammen du er den enste jeg "kjenner" som bor i bergen....or wait!! i know somone!!! WEEEEE...... Hør med Eplefe når hu er her igjen. Kanskje hu veit mer enn meg.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Fotball er kjedelig... La oss snakke om noe annet! I likhet med nesten alt annet som det blir snakket om her, så hvorfor ikke fotball? Virker som om samtlige temaer untatt fotball kan diskuteres her inne, selv om det er et minst like interessant samtaleemne for en del, som det andre som blir snakket om. Nesten så man har bestemt seg for å jage ut noen med en annen interesse
Anbefalte innlegg